Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 ruzie maken vind ik nutteloos, alles is bespreekbaar in mijn ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Ogen kunnen zo mooi zijn. Ik smelt volledig als ik de ogen van het meisje bij de bakker zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 zie daar, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Ervan genieten doe ik zeker. Alleen jammer dat het altijd zo snel voorbij is :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Is het niet mogelijk vaker naar de bakker te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Gaan ze het in de mot beginnen krijgen, Jaap, als ik zo tweemaal per dag naar de bakker begin te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Gaan dan, dat is toch de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Bedoeling is om mijn charmes boven te halen maar verder dan heel stilletjes 'hoi' en 'dank u' kom ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Niet dat ik niet probeer, maar doorzetten valt me zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 begin van het stoppen met drinken, wil ik niet meer overnieuw doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 doen geloven in jezelf dan ben je een heel eind op weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 weg naar helderheid voert door een prachtig berglandschap met hoge toppen en diepe dalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 dalen zijn er op dit moment gelukkig weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 dalen doet de zucht naar drank gelukkig best snel als de knop eenmaal om is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 weinig is genoeg om te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 genieten doe ik volop momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 momenteel ben ik wat dromerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 dromerig Jaap...vlinders op de maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 maandag heb ik niet bedacht, het is nou eenmaal zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 zo kan je dat zomaar overkomen, ik weet er alles van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 van maandag en een spruitje zijn wel te verstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 verstaan doe ik je wel, maar wat bedoel je met een spruitje zijn? Mij niet bekend, die uitdrukking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 uitdrukking staat op stapeldol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 stapeldol ja, was ik al weer vergeten. Maar het geeft je dus vleugels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 vleugels kan ik nu maar beter niet hebben zo op 6 hoog.lekker lezen in de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden