Thil Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Killen, sorry, sorry, sorry mensen, is nou niet bepaald een mooi woorddomino-woord, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 ik zie dit topicje voor het eerst; grappig tijdverdrijf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Tijdverdrijf-met een knipoog naar Jiskefet- dát is wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Is Jiskefet nog steeds populair? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Populair ben jij nu volgens mij hier Struik.Iedereen zit nu binnensmonds achter zijn PC te zingen 't is Struik, 't is Struik, 't is Struik wat ik gebruik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Veranderingen horen bij het leven, maar kunnen j soms wel frusteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Frustrerend zijn computers die het begeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Begeven we ons dan uiteindelijk tóch in Computerland dan liggen ze op de loer. De frustaties.Tja en dan is het sjaggerijn en de rotbui bijna niet meer te vermijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Vermijden we niet het gebruik van meerdere zinnen, bij het spelen van woorddomino? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Woorddomino hoort inderdaad steeds uit één zin te bestaan, beginnend met het laatste woorde van de vorige zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Zin in de dag heb ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 niet de dag vrezen, het komt toch wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 wel..willend staan wij tegen over een ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Ieder zijn/haar eigen rugzakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 rugzakje van Calimero is eventjes heel erg zwaar denk ik want Calimero had vanmorgen duidelijk geen zin in de dag en dat kan gebeuren als je altijd maar weer moet zeggen 'want zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk!' en daarom moet Calimero er maar eens over nadenken om het even wat rustiger aan te doen en wat uit te rusten, totdat ze weer zin heeft om de dag vrolijk te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Beginnen is de aktie die nodig is voor verandering in je leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Leven met jezelf is vaak de zwaarste opdracht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Opdracht voor het weekend: bedenk drie eigenschappen van jezelf waar je trots op bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Bent U onlangs nog bij de kapper geweest? Is dat een permanent of zijn het Uw eigen krullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Krullen van de trap gekrabt, zei de kat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Kattenkwaad halen we meestal pas na elf uur 's avonds uit...als de forumpolitie naar bed is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 is het makkelijker om stiekum in onze jeugdige behoeften te voorzien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 voorzien...bent u al voorzien misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Misschien.. doe ik wel net alsof... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden