Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 goed dat ik om kan gaan met haast en spoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 spoed is de afstand van de draad bij 1 omwenteling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 omwenteling kan ook een ander woord zijn voor revolutie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 revolutie kan een positief effect hebben op een land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 "Land van de Roze Bosmier" overweeg ik als titel voor mijn volgende roman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 roman.....schrijf jij die dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 spannend moet die roman wel zijn en van een persoonlijke note voorzien ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 voorzien van een handtekening wil ik hem wel kopen, ben benieuwd hoe het afloopt met die rode enoranje bosmieren en dan dat referendum? ben benieuwd hoe dat afloopt.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 af loopt die roman niet er komt dan vast een vervolg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Vervolg was niet echt gepland, maar we kunnen indien gewenst alle kleuren van de regenboog afgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Foute boel. Jatten is fout. FOUT! ps: wat werd er gejat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 gejat werd er blijkbaar iets, weet ook niet wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Wat voor forum was dat, Spud? Spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 site's hebben vaak wel leuke spelletjes hoor(typefout, telt niet mee hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hoor ik het goed? Een spelletje? Dames en heren, deze domino is BITTERE ERNST! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 BITTERE ERNST komt weinig in mijn woordenboek voor, het woord humor des te meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Meer ernst toch, graag. Misschien moet je wel een nieuw woordenboek kopen, Sha. Trouwens Spud, die bosmuggen, waren dat rode of groene? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Meer fouten worden er op de domino gemaakt als er meerdere tegelijk bezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 zijn rode of groene bosmuggen tegelijk bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Zijn er inderdaad een potje van aan 't maken. Gaat lekker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 rode of groene is wel degelijk van zeer groot belang Spud net als bij die akelige bosmieren, oranje of rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Rood vind ik iets leuker. Maar omdat ik in Nederland ook wil verkopen werd het dan maar oranje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Doen moet je dat toch maar want het wel degelijk belangrijk te weten welke kleur ze hebben, trouwens paarse bosmieren heb ik nog niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 rood kun je gebruiken voor kaboutersap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 kaboutersap niet gezien in oranje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden