Rae Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Honger om tien uur?Misschien es diklagige spek met eitjes, boerebrood en een glas verse melk proberen i.p.v. boulette met cola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 drankjes zijn er in diverse alcoholvrije soorten te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Vinden van de juiste weg is makkelijk op een route zonder kruispunten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 kruispunten oversteken doe ik ook wel eens in mijn leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Leven is het mooiste wat me is overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 overkomen is mij de laatste tijd ook heel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 dan is het nu tijd voor koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 koffie daar ga ik nu ook eerst aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 aan het werk jullie: poetsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 poetsen mag jij hier wel komen doen, scheelt mij veel tijd die ik aan andere dingen kan besteden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 besteden doe ik mijn tijd ook liever anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 anders...hoe dan Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Jaap gaat zo op de ligfiets door de polder touren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 touren met wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 wie wil, maar dat is vandaag niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 niemand is misschien ik wel alleen zul je dan eerst een heel eind op de ligfiets moeten fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 fietsen zal ik niet zo ver, om vier uur ben ik weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 thuis blijf ik dan ook en ga toch maar wat schoonmaken hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 hier gaat het van zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 zoefffffffffffffffffffffffffff maar lekker op je fiets Jaap en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 later kom je elkaar wel weer tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 tegen hier op het forum of ergens anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 anders kan overal zijn, alleen als ik jouw in het echt tegen kom,zou ik je zo voorbijlopen tenzij je dezelfde kleding draagt als op het forum:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 forum plaatje draagt een petje die ik in het echt niet draag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden