Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 slijten doen mijn schoenen, omdat ik heel erg kan sloffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 sloffen heb ik ook altijd aan,anders krijg ik koude voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Voeten heb je nodig om te staan, te lopen en te dansen, maar vooral voor voetje vrijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 vrijen met een voetje vind ik niet lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Klam is het zeker niet als je partner geen zweetvoeten heeft, bovendien doe je het onder tafel, niet in bed, ik lijk wel gek om dit allemaal uit te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 leggen van mijn voeten tegen andere voeten vind ik wel erg lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 hoor,daar heben we sha weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 weer back op honk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Honk ? Wat is me dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 dat kun je vergelijken met thuis of terug op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 forum..waar we alles kwijt kunnen wat ons dwars zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 zit mij nu niets dwars, bij snoepje wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 wel een heel weekend zonder jou moeten doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 doen zonder mij....ja ik weet het, heb jou ook gemist maar soms zijn er van die andere dingen die even voor gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 gaan we toch niet elk weekend doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 doen voorlopig zolang het nog kan nu de jongste even niet thuis is en ik nog volop kan genieten van mijn vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 vrijheid,blijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 blijheid leeft Sha momenteel echt wel in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 in voor en tegen spoed...dat is belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 belangrijk is dat zeer zeker maar dat zit wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 goed dat je woorddomino ook lopend op straat kunt doen, werkt zeer ontspannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 ontspannend lopen achter een pc-tje??????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 pc-tje niet veel aangeraakt dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 weekend veeeeel leuker benut:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 benut heb ik dit weekend op mijn manier heel erg goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden