Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Geschapen zijn zij die lijken te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 zijn er dan ook schapen geschoren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Geschoren worden de schapen aan het begin van de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 zomer mag het van mij nu wel heel snel worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 worden zal het over een maand of drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 drie maanden duurt me eigenlijk nog te lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 lang voordat het zomer is kunnen de bloemtjes worden buitengezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 buitengezet heb ik vanmiddag alle tuinspullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Tuinspullen buiten, dan is voor jou de zomer in je bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 bol is al lekker naar bed toe hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hoor jij ook te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 doen slapen doe ik pas als de slaap mij overvalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 overvalt me nogal vanavond zo alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 alles op zijn tijd Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Henk mag nu ook wel eens wakker worden op dit tijdstip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 tijdstip is aangebroken om koffie in mijn hoofd te gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 gooien wil ik een keer doen met serviesgoed naar iemand toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Toe zeg, dat kun je toch niet maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 maken kan ik dat misschien niet maar het lijkt me een keer een heerlijk gevoel om mijn fustraties zo te uiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Uiten van je frustraties op fysieke wijze is heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 heerlijk is ook om me straks te kunnen uitleven in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 De tuin, ga je die dan ruïneren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ruineren ga ik mijn tuin niet maar wel even goed puin ruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ruimen van puin zul je bedoelen als je met het servies naar iemand gaat gooien, ik duik in ieder geval vast onder de tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 tafel van drie of vier misschien, of vijf of zes of zeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden