Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 onthouden gaat me stukken beter af nu ik niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 drink ranja met een rietje en sorry teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 teveel ranja op met een rietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Rietje in je ranja en zuigen grietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 grietje hier moet eerst even ontladen van een bewogen ochtend, nu maar wachten tot eind middag op het verlossende antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 antwoord kom je wel even vertellen hier of daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 daar op de plek waar ik bezig was met solliciteren gaat het niet worden, maar treuren doe ik er niet om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 om je marktwaarde weer te updaten is het goed af en toe te solliciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 solliciteren blijf ik doen op alle leuke vacatures die ik tegen kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Kom maar bij ons, gaan we moleculetjes aan elkaar knopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 knopen daar zijn we van, de blauwe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 blauwe maandagen heb ik heel wat gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Gehad kun je er niet meer hebben dan wie dan ook in Nederland...van dezelfde leeftijd natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 natuurlijk Harry, ook 18+? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 18+ mag ik al kijken op de tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 TV is niet echt mijn hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 hobby is een ontspannende activiteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 activiteit kan leuk zijn, wel iets uitzoeken wat bij je past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 past het vullen van doperwtjes bij mij denk je, het lijkt mij wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Leuk was het maar Shahire was me net voor, heb ik mijn overstelpend slimme uitspraak weer in moeten slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 slikken moet je wel eens wat, zo blijf je ook sportief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Sportief is dit wel, we doen een soort haasje over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Over en weer reageren en gelijk aanpassen geeft een apart resultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 resultaat mag er zijn Teveel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Teveel is ook weer niet goed, een middenweg zoeken is het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden