witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 zien met je oren, oftewel lezen in ons geval, maakt alles interessanter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 interessanter zou het zijn als ik je kon overhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 overhalen werkt averechts, beter van niet dus zeg ik eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 eerlijk gezegd, vind ik dat wel heel lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Je moet het dan maar accepteren maar ben erg benieuwd naar je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 je zal wel naar meer mensen benieuwd zijn heb ik het idee, gelukkig is er ook nog zoies als facebook, las ik vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Vanmorgen nog even gekeken op facebook, vind er niks aan, vind Hyves veel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 leukst, leuker, leuk maar dan in andere volgorde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Volgorde is alweer een ratjetoe, we geraken in de herhaling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 harhaling zit het leven vol van, de kunst is om de herhaling een andere wending te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Geven we het dan nog wel de benaming "herhaling"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 herhaling wordt dan netjes "roulerende rekening" genoemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Genoemd zoals jij het nu zegt had ik niet eerder gehoord, net zoals bij die beste hopen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 hopen hoeft niet, voor die benaming is 100 jaar gestudeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Gestudeerd, door wie dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 wel aangepast, das netjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Netjes eten werd er vroeger ingestampt evenals je bord leeg eten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 eten we nu teveel daardoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Snel door het forum heenlezen is er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Doen = in actie komen, dan ga ik nu eens de tuin verkennen met mijn handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 handen kom ik tekort om al de achterstallige klussen eens af te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Maken we met het hele forum de handen vrij en komen we bij jou de boel op orde brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Brengen de meesten hier iets nieuws ? Ja en natuurlijk ook niet, maar samen kunnen we wel vanalles bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Bereiken, daarvoor moet je reiken en misschien is het ook prettig om even alles te laten ente waarderen voor wat het waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden