haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 zin in de zinnen verzetten, wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Wellicht is het goed de zinnen te verzetten in geval van weemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 weemoed vraagt om troost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Troost vind ik vaak in de schoonheid der muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 muziek laat mij ook vaak het aardse ontstijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Ontstijgen van het aardse, dat is bijzonder schoon verwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 verwoord is het, maar het is geen troost die het biedt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Biedt alleen uw meisje u dan troost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 troost kan ook 'n koffieke zijn, ach, was zij maar hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Hier kan ik mij alweer in vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 vinden heb ik haar gedaan, jedoch nog niet de mijne gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Ge maakt haar heus nog wel tot de uwe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Uwe edelheid biedt mij dan toch troost en steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Steun kan ik soms ook gebruiken, waarde kameraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Kameraad, gebruiken kunnen wij dat allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Allen die eenzaam zijn, verenigt u! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 u bent niet alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Alleen ben ik ook niet samen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 samen is wat wij ontberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Ontberen van samenzijn, dat maakt de ziel bedroefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 bedroefd is nu ons lot, wie weet keert het tij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Tij dat keert, ooit wordt eb weer vloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 vloed moge dan overvloedig stromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Stromen als de tranen die wij nu plengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 plengen doe ik vele, soms tot aan de leegheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden