Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 sja, das ook weer een punt. PB dan maar met iemand die je het meeste naast staat hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hallo allemaal, Wat een draad ve=andaag zeg, crocks, emoties, alles komt langs. Mooi om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 oke...solly Bor, gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Mmmmm lekker Bor. Ik zit aan de koffie wakker te worden. Alles verder ok, mensen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goed zo... ik ga die film kijken op RTL 8...iets met weerwolven enzo. met een thermoskan vol thee... ( en zoetjes...bah!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Borrie enSuikertje, voor jullie een dikke ik zit een film te kijken. Verder heb ik mijn schoonzus aan de tel. gehad. ik ga het weekend mijn zwager verzorgen omdat mijn schoonzus een paar dagen weg gaat. Even er tussenuit. Maar me wel waarschuwd voor de kuren van mijn zwager. Heb tegen haar gezegd dat ik niet ga invullen en vanzelf wel kijk hoe het gaat lopen. mensen ik werd er toch even wat onzeker van hoor. Zoiets van, heb ik nu iets beloofd zonder te kijken wat de eventuele consequenties zijn. Weet hoe mijn zwager is, broer van J. hé. maar wil m'n schoonzus toch een een paar dagen rust geven. Dus voel me nu weer goed en heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Mensen, 'k moet iets opbiechten. 'k leef de laatste 3 á 4 weken op soep uit blik, brood, bier en vitamine pillen. Da's niet goed. De lust ontbreekt me om wat klaar te maken met verse producten. Wat te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Bol, denk je dan wel goed om jezelf en zorg je ervoor dat denare herinneringen aan je kabouter niet de boventoon gaan voeren? verder een goed weekend, probeer ook te genieten hoor. Weet dat ik aan je denk, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dat is heel normaal hoor bor, dat hoort erbij, lieverd. Ja, nog twee nachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Misschien debier weggooien Gunn. De andere producten helpen zo geen barst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Bor..... suiker he??....mot aan de zoetjes..bleeehhhh ik ben weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 sjugt.... Gunn, ik weet het nu ook even niet. je zal het zelf moeten doen/ willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Lenie, geen zoetjes lieverd! Aspartaam, weet-je-wel! Super-carcinogeen! Neem honing. Een super zoeter. En (bescheiden gebruikt) geen dikmaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 nee zeker neit bor.. ben de afstandsbediening kwijt... helaas geen leuke film voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 @Lenie, Zegt de hypocriete alcoholist (see previous post). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hahahaha, ze testen Aspertaam op muizenen die krijgen dan zoveel binnen, dat lukt je nooit om zoveel te eten. Zoetjes zouden dan kankerverwekkend zijn........niet dus. Gewoon zoetjes nemen hoor, kan geen kwaad. Lenie, zit je misschien op de afsatandsbediening?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Vragen naar de bekende weg. Dat doen immers meer mensen. Dat heet aandacht vragen, slachtofferrol enz enz enz. Dat weet ik van mezelf ook wel en dat weet iedereen hier. Soms heb je daar even behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Jahaaaa Hannah, zo kun je het ook zien, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hannah je hoeft je B=stocks niet te strikken hoor net als crocs, strikken zij jou wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: GunnWat te doen?quote> Gunn hoeveel kost een broodje van een kwartje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: borretjeWat zit ik je dan uit te leggen Gunn?Je weet nog meer immers dan mij wat hem dat betreft.Wat is daarmee, die zoetjes?Honing doe ik als extra"s en nu schijnt dat beter te zijn?Gunn?quote> Aan goed(e) (bedoelde) raad geen gebrek. 'k moet m'n mond houden. In mijn toestand kan én mag 'k niet eens adviezen geven. Dan wordt 't ''De blinden leiden de blinden'' scenario. Zoals Koning Salomo al schreef: ''Zelfs de dwaas kan wijs handelen door 't stilzwijgen in acht te nemen.'' *Mouthzipper closed* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: GunnWat te doen?quote> Gunn hoeveel kost een broodje van een kwartje?quote> €0.25. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Gunn ik bedoel daar mee te zeggen dat je vraagt naar de bekende weg joh. Je weet zelf toch ook wel wat gezond voor je is en wat niet? Kom op joh, ga er nu eens goed aan staan en gooi je leven om. Nu blijf je er in hangen en je schiet geen reet op. je wilt zo toch geen 65 jaar worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Hannah1van een kwartje moet het een f..zijn toch?quote> ƒ0.25 dan! Mierenzifter(s)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 niet vloeken Han: f.. florijnen toch? en benieuwd naar jouw sandalen dan die je zelf strikt; foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden