Spring naar bijdragen

woensdag 25 aprl

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borrie enSuikertje, voor jullie een dikke :sun:

ik zit een film te kijken. Verder heb ik mijn schoonzus aan de tel. gehad. ik ga het weekend mijn zwager verzorgen omdat mijn schoonzus een paar dagen weg gaat. Even er tussenuit.

Maar me wel waarschuwd voor de kuren van mijn zwager. Heb tegen haar gezegd dat ik niet ga invullen en vanzelf wel kijk hoe het gaat lopen. mensen ik werd er toch even wat onzeker van hoor.

Zoiets van, heb ik nu iets beloofd zonder te kijken wat de eventuele consequenties zijn. Weet hoe mijn zwager is, broer van J. hé. maar wil m'n schoonzus toch een een paar dagen rust geven. Dus voel me nu weer goed en heb er zin in.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Wat zit ik je dan uit te leggen Gunn?:huh:
Je weet nog meer immers dan mij wat hem dat betreft.
Wat is daarmee, die zoetjes?
Honing doe ik als extra"s en nu schijnt dat beter te zijn?
Gunn?quote>

Aan goed(e) (bedoelde) raad geen gebrek. 'k moet m'n mond houden. In mijn toestand kan én mag 'k niet eens adviezen geven. Dan wordt 't ''De blinden leiden de blinden'' scenario. Zoals Koning Salomo al schreef: ''Zelfs de dwaas kan wijs handelen door 't stilzwijgen in acht te nemen.''

*Mouthzipper closed* ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn ik bedoel daar mee te zeggen dat je vraagt naar de bekende weg joh. Je weet zelf toch ook wel wat gezond voor je is en wat niet?

Kom op joh, ga er nu eens goed aan staan en gooi je leven om. Nu blijf je er in hangen en je schiet geen reet op. je wilt zo toch geen 65 jaar worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...