Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Mannekes....... Yvonneke, Fleur, Suiker en iedereen die zich op dit moment aan mijn postings stoort, ik wil gewoon zeggen, DIT IS TOCH, in de eerste plaats, EEN HULP SITE ? Of niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: SuikertjeYvonne, wat heb je nu over achterwerk van Fleur, ik wil het niet horenAlle vrouwen hier op forum zijn voor mij Katja Schuurmannetjes hoor!Laat me in deze waan. Idd ga maar in de hoek:)quote> Echt, ik heb echt helegaar niets over de kont van Fleur willen zeggen... En mocht ik dat toch gaan doen... Suiker... dan zou het alleen in lovende bewoordingen zijn, echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Weer terug en man weg. @ Bolletje, Je vroeg wat er moeilijk was. Inderdaad veel pijn vandaag en dan is de trigger om te gaan drinken aanwezig, vooral als mijn man ook nog weg is. Maar we doen het niet hoor. Ik kom gewoon hier hangen en misschien straks een film kijken. Het komt goed. Bedankt voor je reactie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hoi Roos, uitgeslapen? Je gaat weer beter he? Even voor alle nieuwelingen mbt tot Yvonne, Open het dagdraadje goed en vooral juiste datum en zorg dat je koffie hebt. Dag lieve Yvonne, heb je leren kennen hoor in deze 3 maanden, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 geloof me suiker..zo kont als van fleur is menig vrouw jaloers op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Emma Krijg zo even bezoek. Dus er ff vandoor Jullie zijn lief! Waar is Spike? Hopelijk lees ik je later op de avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hoi Lytseke, ik las al dat je weer pijn had vandaag. Sterkte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: EsperanzaMannekes.......Yvonneke, Fleur, Suiker en iedereen die zich op dit moment aan mijn postings stoort,ik wil gewoon zeggen, DIT IS TOCH, in de eerste plaats, EEN HULP SITE ?Of niet ?quote> Sorry Esperanza. Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Daarnaast is het voor veel mensen ook een plaats waar gewoon gezellig kan worden gepraat over van alles en over gewoon niks. Niks mis mee. Als hier alleen zware gesprekken over allleen maar hulp zouden zijn zou het heel stil zijn over het algemeen. Zou de drempel voor veel mensen misschien ook heel hoog worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: JootjeIk wist niet dat Katja Schuurvrouw ook een drankprobleem hadquote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Fleurie....... Je bent er weer. Ik heb je gemist. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Esperanza, had nog niet alles terug gelezen, hele middag weg geweest, dus stoor me niet aan je posting. Sorry maar weet ff niet welke:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: JootjeIk wist niet dat Katja Schuurvrouw ook een drankprobleem hadquote> :D quote> En wie is Katja Schuurvrouw dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: EsperanzaMannekes.......Yvonneke, Fleur, Suiker en iedereen die zich op dit moment aan mijn postings stoort,ik wil gewoon zeggen, DIT IS TOCH, in de eerste plaats, EEN HULP SITE ?Of niet ?quote> Ik stoor me helemaal niet aan je postings hoor Esperanza.Ik vind het fijn dat je zo begaan bent met de nieuwelingen. Verder heb ik er niet echt een mening over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: snoepjegeloof me suiker..zo kont als van fleur is menig vrouw jaloers opquote> Ze mag er nog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Zo hebben we allemaal onze fouten Suiker. Katja en Johan dat zijn wel heel erge fouten, die maken niet veel mensen, jij wel, hahahahah Ga je mond spoelen zeg met groene zeep. Es, dit heet relativeren, snap je ook wel toch??? Lytse, we zijn bij je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: SuikertjeDag lieve Yvonne, heb je leren kennen hoor in deze 3 maanden, quote> Dank je Suiker... ik denk dat we elkaar een beetje hebben leren kennen de afgelopen tijd. Ben blij dat je hier nu zo 'gewoon' zit te praten. Petje af voor wat jij bereikt hebt de afgelopen tijd, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Maar waar vind ik de foto van Lenie nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Yvonneke, mijns insziens DE virtuele vrouw des huizes.......... Bij deze, 2 croissants en natuurijk vers geperst sinaasappelsap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: LytseFleurie.......Je bent er weer. Ik heb je gemist.Lytse.quote> Zoveel pijn? Goh Ik moet je nog feliciteren heb ik begrepen Jij knapperd!!!Een heel jaar adb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ja hoor Esperanza, het is hier in de eerste en belangrijkste plaats een hulpsite. Je zag dat ook aan de reacties op Treesje, meteen adviezen e.d. Zoals je ziet zijn er veel mensen blij dat Fleur (ook bekend als Bellefleur en kippebil) weer terug is. Dat moet ook kunnen. We schakelen direct over als dat nodig is. Fijn je trouwens te zien om deze tijd. Gaat het goed met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: SuikertjeDag lieve Yvonne, heb je leren kennen hoor in deze 3 maanden, quote> Dank je Suiker... ik denk dat we elkaar een beetje hebben leren kennen de afgelopen tijd. Ben blij dat je hier nu zo 'gewoon' zit te praten. Petje af voor wat jij bereikt hebt de afgelopen tijd, echt. quote> Zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Oeps Esperanza.. nou maak je het me wel heeeeel moeilijk he? Zoooo lekker.. Hm, ik laat 1 croissant liggen voor een andere liefhebber, maar die andere, hmmmm, heb er al een hap uit genomen... en de jus...jammie.. tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Oesje Moet er vandoor Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Esperanza, sorry dat ik nu net even niet serieus was hier, was ff aan dollen. Had het voorgaande even niet gelezen. Begrijp je als je denkt dat mensen je of anderen dan ff niet serieus nemen. Kan alleen maar zeggen, donder erdoor en zeg het als er wat is. IK moet in het begin ook erg wennen hier. Maar ik bedoel het niet verkeerd. Is idd in eerste plaats alcohol de baas site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: SuikertjeDag lieve Yvonne, heb je leren kennen hoor in deze 3 maanden, quote> Dank je Suiker... ik denk dat we elkaar een beetje hebben leren kennen de afgelopen tijd. Ben blij dat je hier nu zo 'gewoon' zit te praten. Petje af voor wat jij bereikt hebt de afgelopen tijd, echt. quote> In het begin was ik volgens mij en ook anderen die ik later spreek echt een stoomwals. durf ook niks terug te lezen. Hoop dat het nu beter gaat en anders hoor ik het graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden