Emmaroos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Dat advies is mij ook inderdaad gegeven SB, en je hebt gelijk. Ik weet dat ik te snel wil en dat ik er misschien wel een jaar voor moet uittrekken, als het niet langer is maar het voelt nu even niet goed, ben echt niet blij en ook wel negatief, vooral als ik moe ben. Dank voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 @Rapi Een dagje trek ik ook nog wel hoor. En weet je wat het ook is, je wil het leuk houden als ze er zijn. Zo vaak komen ze immers niet. Met je eigen kinderen ga je heel anders om. EN bij Opa en Oma logeren hoort gewoon een feest te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Je hebt ook wel een zwaar beroep met veel verantwoording Em en herstel kost ook veel energie je bent nog niet echt stabiel en idd jaren aan verwoesting is niet een twee drie weer ongedaan gemaakt. Misschien kun je wat meer evenwicht krijgen door bijv. hulp thuis? Of anderszins opladen met wat bij jou past? en als het niet anders kan in uren terug? ik noem maar wat hoor, misschien zijn er hele andere opties. maar rust en tijd in elk geval:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 @ER Is ook zo, als je moe bent kan je veel minder hebben. dan helpt er geen enkel goed bedoeld advies tegen je moedeloosheid. Probeer je dan te bedenken dat ook dit gevoel wel weer over gaat Ga maar lekker rusten nu. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 hahaha ga je lekker met je Polderpsygologie Steunbeertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Jane, ik heb alles ook wel wat gebagatallisserd hoe erg het allemaal was. En je hebt gelijk, ik ben ook nog niet stabiel ondanks dat ik op de goede weg ben. Maar oh wat is er veel te herstellen. En inderdaad, ik heb tijd en een andere richting nodig. Dank je. Sb, jij ook welterusten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ach Emma, Ga lekker vroeg naar bed joh, en zorg goed voor jezelf. Bedenk maar, dat je harstikke belangrijk bent, en foutjes maken is menselijk. Daar ben jij er toch ook een van:)(een mens) Soms heb je gewoon even minder goede dagen Maar wens je toch veel sterkte voor nu. Komt goed! Steunbeertje, Ja, bij opa en oma is het altijd feest. Maar daar zijn we dan ook opa en oma voor he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hey kaaskroketjes! Niets bijgelezen. Kom gewoon binnendonderen. Superfijne dag gehad. Tulpen wezen plukken met dochterlief en vrienden. Eerst onderhalf uurtje op de Flandria...lekker gezellig om het oeps zijn ollands te zeggen. Eten was er wel duur en net dat doe ik graag Njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Emma, Je bent juffertje ongeduld:D Als we dingen konden veranderen door onze wil, dan had jij de hoofdprijs. Zo'n proces gaat langzaam en laat zich nu eenmaal niet dwingen. Ik hoop dat het op het thuisfront rustig en harmonieus is voor je. Dat scheelt stukken (ik schreef bijna: dat scheelt een slok op een borrel:$). Je komt er wel. Probeer ontspanning te zoeken in je vrije tijd meis. Heel belangrijk voor je balans. Slaap lekker en word vooral uitgerust weer wakker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Fleur, Hoe was de bruiloft? Aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ha fricandelletje, Fijn, dat je zo'n leuke dag had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Lytse(ik schreef bijna: dat scheelt een slok op een borrel:$).quote> Tja jij als minderaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Komt helemaal goed Emma Misschien extra vitamientjes? Of veel spinazie..daar zit ijzer in. Goed voor je energiepeil. De bruiloft was ook heel fijn Lytse . Ik heb niet zoveel met haar familie of de zijne maar het eten was lekker en de sfeer zat er wel in. Schoonpapa had aardig in het glas gekeken maar ik vind dat niet erg. Begin ik gewoon mee te zeveren . Weet ie later toch niets meer van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: rapilosHa fricandelletje,Fijn, dat je zo'n leuke dag had.quote> Is dat een curryworst of een boulet?Het is een worst hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Een worst met een jasje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Slaaptijd *knor* Laters Joops, , las dat je aan het kamperen bent gegaan. Hopelijk heb je het lekker warm daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ja Fleur, Zo'n lange dunne worst. (Brrr. wat klinkt dat eng he). Fricandel speciaal. Mmmmm. Met currysaus uitjes en fritessaus. Kan me trouwens niet meer heugen, wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Fleur, Ik zie je in gedachten zeveren (mijn ouders uit het zuiden des lands) gebruiktendat werkwoord ook. Leuk, lang niet gehoord. Wat is een boulet? Die Vlaams-Nederlandse vermenging levert wel; een rijk taalgebruik op. Heerlek! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ondanks, dat ik het super gezellig vind bij jullie, ga ik nu toch echt naar bed. Begin al rillerig te worden. Een teken van slaap. Truste lieve frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik meld me droog af en ga nog wat tv hangen. Dan gaan de luiken vanzelf dicht Slaap lekker en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik ga afsluiten voor vanavond. Nog even naar Raymann kijken. Wil de eerste die morgen het dagpact opent, mij erbij zetten a.u.b.? Welterusten allemaal en laat morgen de Oranjebitter maar in de kast staan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Op de valreep Een dunne worst? Denk dat wij dat een curryworst noemen. Een boulet is een gehaktbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Dag valreepFleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 oh oh vergeet ik helemaal hallo tegen iedereen te zeggen. Halloborretje, jane4, Jen, jopie, Lytse, twin, sneeuwwitje, Steunbeertje, Suikertje, Sneeuwwitje ook weer hier, leuk. Alles ok daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ha onze Belse bitterbal en witte wief weer tegelijk in de avondploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden