Emmaroos Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 't is wat vroeg misschien, maar 'k ga slapen. Tot morgen, allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 hallo spike drinken heeft inderdaad veel met gewoonte te maken begon bij mij smorgens al even naar de winkel [ eerst een wijntje even iets leuks meegemaakt[ wijntje even iets vervelends meegemaakt[ wijntje op bezoek[eerst wijntje misschien krijg ik daar niets neem nog half litertje mee naar vrijwillerswerk[ eerst wijntje of twee en zo kan ik nog wel even doorgaan je hele dag staat in teken van drank ben nu 3 weken en 2 dagen clean en mijn hele dagpatroon is al veranderd wat een zegen als ik niet met alcohol geconfronteerd wordt denk ik er ook niet aan maar ja alcohol is overal he heb er tot nu toe geen moeite, ben van plan nooit meer te drinken gewoon even denken aan de shit waarin ik zat en dan gaat het gelijk over groetjes neeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Avond! Iedereen lekker gespeeld vandaag? Zonnetje was ZALIG! Vandaag besloten minder te snoepen en de cola te laten. Ik denk dat ik mokken ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Zal nog een tijd nazinderen Hannah. Ook bij je dochter. Tegenwoordig zeg je beter niets meer. Er zijn meer zotten op de wereld dan je denkt. Mafkezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Jemig Hannah dat is inderdaad shit afgelopen ik hoop dat je dochter en jij er niet al te slecht uit zijn gekomen? Vreselijk ergens hoe zo'n man er aan toe is dan toch. Voor jou een oerreactie, je hebt hulp gehaald:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Ik ben er weer eens vandoor. Beetje onrustig. Tekort aan. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Gelukkig, niet voor jou natuurlijk, van dat bloed, maar voor haar wel, die junk kan wel aids hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Ik snap m Han maar het had gekund hij ook gewond, zoiets dus. Sterkte ermee meis neem maar een lekker stuk chocolade voor de schrik als je hebt, of warme choc.melk; ff zoet en warm. Ik moet de nachtdienst in om 23 uur misschien de laptop mee en stiekum inloggen als ik tijd heb. Heb een heerlijk dagje gehad beetje bijgebruind, heel wat rondjes sauna gepikt en genoten van de rust. En de mensen die er ook waren idem. Het huis stond op de oranjeboulevard met een extra open huis te koop zp hebben we het ooit ook gekocht, dus wie weet is de cirkel eindelijk rond de sfeer van deze dag geeft het huis wel een super extra boost en met dit weer, ff duimen nog maar. fijne avond verder en han. sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Dag allemaal, Ik heb het vandaag droog gehouden. Voor allemaal welterusten, lekker slapen en morgen gezond weer op! Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Nien, Ik zag je ingelogd staan. Ben je nog aan het bijlezen? Hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Nou Nien, helaas geen contact vanavond. Andere keer beter. Als iemand morgen het dagpact opent, wil hij/zij mij er dan bijzetten a.u.b. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden