Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik denk dat gunn het niet droog heeft gehouden lytse. Wat denk jij? Wat is trouwens fenegriekkaas, heb het al vaak zien staan bij de kaas boer. Maar weet niet wat het is. Ik eet het liefst belegen, walnoten of mosterdkaas. ook lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Komt omdat ze in Belgie altijd iets achter lopen lytse. haha. Nee hoor grapje jen. Ik moet niks zeggen want ik ben een halve belg. Een reserve. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 haha ja. Daarom ook herdenken wij de eerste ipv de tweede wereldoorlog. Die laatste is nog niet doorgedrongen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 grappig jen. ik heb zelf trouwens in belgie gewoond, in Berlare. Ken je dat? En heb in Gent op de hotelschool gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ken ik alleen van naam. Ah, werk je in de horeca? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Dag Johan. Welkom. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hallo Johan, welkom hier. Ik hoop dat je hier wat hulp vind Heb je je al voorgesteld op wie is wie???? Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 sorry johan, heb het net al gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hoi Johan, Je hebt de dagdraad dus gevonden. Nogmaals welkom en je kunt hier alles schrijven wat je maar kwijt wilt hoor. En inderdaad, we zitten allemaal in het zelfde schuitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Je zegt gewoon zoveel of zo weinig als je wil, Johan. Liefst veel natuurlijk, want ik ben een nieuwsgierige dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Johan, je hoeft niks te zeggen hoor , alleen maar als je daar behoefte aan hebt. Je moet het zelf willen. Als je steun wilt? Dan vrag je het maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hahaha, Jen, en anders ik wel. Grapje hoor Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 zeg meiden, nu durft johan niks meer te zeggen. Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ach, tuurlijk wel joh. Hij leest al een tijdje mee en weet dat we ook lollig kunnen zijn.........toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Of.............word nu wel wat nerveussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 hoor jij hem nog???? ik nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 JOHANNNNNNNNNNNN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 nee ik ook niet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 oei. Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Dit is de laatste nacht in mijn eigen bed... Ben moe van alle laatste dingen organiseren dus slapen gaat wel lukken. Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ja gestopt, ik wil je nog wel even heeeeel veel succs wensen en ik hoop dat je vind wat je nodig hebt. Ik zeg altijd iedere het zijne en ik het mijne . Voor iedereen is het anders. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je het red en dat je als herboren terugkomt. Dikke kus alvast en hou je sterk. Liefs van jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 trusten johan, k ga je ff lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Nou lieve Gestopt, dan hoop ik datje lekker slaapt en heel veel goeds wens ik je toe. Ik had al iets tegen je gezegd vandaag maar nogmaals, je bent een kanjer, echt hoor. En ik hoop je te lezen met je verhalen. Heel veel liefs en een dikke :sun:van Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ook van mij veel succes gewenst, Gestopt. Je gaat een heel avontuur tegemoet. Wellicht zou ik niet kunnen slapen als ik in jouw plaats was, 'k hoop dat het jou wel lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Trusten Johan en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden