Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Gestopt In de afgelopen weken heb je laten zien hoe jij met de problemen omgaat die je tegen komt op je nuchtere pad naar een beter leven voor jezelf. En dat doe je mijns insziens heel erg goed. Je pakt alles op en aan. Kan heel goed omschrijven wat er door je heen gaat en wat je voelt. Nu is het bijna zover, Zuid-Afrika. Ik wens je een hele goede reis, en hoop dat je daar vindt waar je naar zoekt, als beginpunt en start voor je nieuwe leven. Hopelijk krijg je de nodige handvatten aangereikt om na deze 2 maanden je weg te vervolgen in je thuissituatie. Het zou mooi zijn als je buiten alle therapiƫen en dingen die moeten nog wat glimpen meekrijgt van het mooie land. Ik heb het volste vertrouwen in jou zoals je alles aanpakt! SUCCES!!! Ik zal je draad, als je daar de kans voor krijgt, zeker volgen. lieve groetjes van Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Heee ze is nog niet weg toch? Morgen echt afscheid hoop ik? En op 5 mei is een prachtdatum om je nieuwe leven te starten meis. Ik ga de film Susskind kijken in de middagvoorstelling lijkt me ook wel passen voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ja ja...druk op FB...krijg een hoop volk over me heen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 nou... ;-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Welneeeeeee maar soms zeg je wat en niemnand reageert. Dan ga je wat anders doen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ja dubbel liggen op reacties op FB bv...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 heb alleen maar gezegt dat ik kippelevertjes ga eten met veel uien en champignons...meer niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ja dat was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 en maar 36 reacties tot nu toe...waar ik dubbel om lig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Gewoon slap geouwehoer wat heel leuk kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Haha Lenie, ik ga zo kijken... Ja ik was ook iets anders aan het doen ondertussen....:$ Maar ik kijk zo nu en dan wel hoor. Emma:present: Alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon! Beter laat dan nooit he? Gestopt, ik heb respect voor je. Als je geen tijd meer hebt om hier te komen, wens ik je nu alvast alle succes toe. Hopelijk kunnen we je volgen op je draadje. Goede reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: borretjeWacht even..36 reactie"s..omdat je verteld wat je gaat eten, ja?Lenie?quote> ja??... en de 1 nog beroerder dan de ander hahaook leuke hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Madelief, dank je hoor voor de feli's en ook Coco trouwens. Hannah, kun jij het slap geouwehoer niet meer herinneren wat wij hier ook wel eens hadden? Het werd steeds erger en erger, tranen liepen me over de wangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 zal ik je melden Bor, dat ik dat vanmiddag heb gegeten...kreeg een onbedwingbare behoefte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: EmmaroosGewoon slap geouwehoer wat heel leuk kan zijn.quote> is soms wel nodig ( vind ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Friet??? Waar waar? Oh ik heb al eeuwen geen friet op, zucht... Vanmiddag ging ik om boodschappen en dan rij ik langs een frietkot, ik heb dus maar extra gas gegeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 jawel Bor...had mezelf niet meer in de hand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Lachen is relativeren en heel gezond als je een kop met zorgen hebt. Ik vond die tijd ook leuk Hannah maar ik vind deze tijd ook leuk, we lachen hier toch ook wel? Vind ik wel hoor. Ondanks alles. En ik hou van lachen, word je een stukje gelukkiger van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ER...ik kan op het moment alleen maar lachen/ fladderen. ik zal proberen me in te houden ( ik kan het wel van de daken schreeuwen!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 sorry Bor... zal de volgende keer sterker zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: Hannah1Het zal aan mij liggen dan Emma.quote> En toch snap ik wat je bedoelt Han, was superleuk inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: LenieER...ik kan op het moment alleen maar lachen/ fladderen.ik zal proberen me in te houden ( ik kan het wel van de daken schreeuwen!!)quote> Ik ken het gevoel en dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 dat lukt....ik ga nu echt aan het eten...het word te erg. nu... 53 berichten hihihi tot later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 friet.... ik zit net aan de droge aardappels met broccolie en slavinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Igor, eet ze! Ik ga ook wat freubelen in de keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden