Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goede morgen lui. De koffie staat door te lopen, de thee staat te trekken, voor de liefhebbers cola en jus in de koelkast. Vandaag viert Nederland de bevrijding en Vrijheid. Ik hoor wel eens mensen heel geringschattend spreken over de vrijheid in Nederland. Awel, ze doen maar, ik ben heel blij dat ik in dit land mag leven, in grote vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 goede morgen frummels. koffie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goeie morgen Igor. lekker he een bakkie als het nog zo stil is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 goeiemorge een lekker bakje...mmmmmmmmmmmm een voetbaltornooitje met de kids.. kijk ik al naar uit op deze grijze dag, geen biertjes voor mij vandaag in de kantine. ook al zie je ze niet , het zonnetje is er wel ergens...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedemorgen Von en Igor. Lekker een bakkie. Von, mooi gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goeiemorgen Jack, Leuk....hoop dat je kinders winnen, of anders gewoon heeeel veel plezier hebben. En ja hoor, dat zonnetje is wel ergens.... maar waar???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Djack en alle laterkomers ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 mooi onderschrift djack Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 dat zonnetje zit waarschijnlijk in nederland, hier in elk geval niet meteen. morning madelief , yvonne,igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 jawel igor, dat komt door men mindfulness- nieuwe levenswijze-filosofie, dankjewel, en hoe gaat ie lieve mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 hier is het zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 effe de kippetjes eten geven enne een rondje tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 o ja hoor wij lusten wel een zacht gekookt eitje hoor djack bij het ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 kzal aan je denken, i, als ik een spiegeleitje bak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hm, lekker Jack, doe mij ook maar net even buiten geweest, maar zie toch aardig wat blauw stukken hemel... en echt heel koud is het ook niet... dur komt vast ook nog wel een zonnetje. Goedemorgen Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Zag trouwens dat Akelei weer thuis is, heerlijk. En ook heerlijk dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. En ik hoop zo dat het Gunn gelukt is van de drank af te blijven gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hihi, als je het over de duvel hebt trap je op dur staart Goede morgen Akie, koffie staat al voor je neus. Lekker bijgeslapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedemorgen luitjes, mmmm, het weer valt tegen. Het regent hier. Eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Akelei, wat een actie, Fijn dat je er weer bent, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 best gezellig zo wat keuvelen smorgensvroeg daar wil ik wel een goei gewoonte van maken zolang ik nog met ziekenverlof ben... aardige mensen allemaal hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hihi. Akie, die kende ik nog niet, zal hem onthouden, want wonderschoon Nou, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen dus vandaag .. Tina, ook goede morgen... ik blaas wel even wat van onze zon hier jouw kant op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 yvonne aan het onderschrift van gunn te lezen denk ik niet dat het droog gebleven is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goh, garageverkoop? Is dat zoiets als de vrijmarkt? Ik ken het niet. Lijkt me leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 kga ontbijten schatjes, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Jack, kun je ook doen als je weer werkt hoor. Vind ik altijd zelf een prettige manier om even helemaal wakker te worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden