Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Zei het duiveltje dat op je schouder in doodsnood zit. Hij wil zo graag dat je toegeeft. NIET DOEN. Je krijgt er zo'n spijt van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Gaby, misschien hoef je niet te weten of het met afkicken te maken heeft, vraag ik me dan af? Het is natuurlijk zo dat ook niet-alcoholisten rotdagen en -periodes hebben. Als je langdurig moe bent, moet je natuurlijk weer wél de oorzaak kennen, anders zou ik zeggen: effe gaan slapen en morgen hopelijk een betere dag. Maar leuk is anders natuurlijk. Veel moed, en trap niet in het waanidee dat drank iets oplost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ik kan het ook niet doen ER want ik heb refu geslikt, maar ik heb dus blijkbaar nog niets anders om met mijn woede om te gaan, dat drankduiveltje haalt alles uit de kast, maar als ik al zou willen drinken kan dat pas na 5 dagen i.i.g gestopt te zijn met de refu, dus dat is een voordeel, goede kans, dat ik in een helder moment weer zo'n pilletje slik alleen lijkt het me nu allemaal zo nutteloos, en ik weet dat het nergens op slaat, drank verwoestte mijn Leven, tijd om er iets anders tegenover te plaatsen... ben nog even op zoek naar wat? bedankt voor jullie reacties helpt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Bij mij helpt schrijven, Gaby. Dat is een idee dat ik van cognitieve gedragstherapie heb opgedaan. Opschrijven wat je boos gemaakt heeft, en waarom dat je daar boos van wordt. Dikwijls betrap je jezelf dan op een denkfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 bedankt dat ik hier even kon ''spuien'', wiat niet of ik dat moest doen, niet echt helpend enzo :$ maar het lucht toch wel een beetje op.... ga proberen te slapen, pammetje zal zo wel iets gaan doen, dank jullie allemaal welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ik denk dat dat klopt Jen, momenteel weet ik niet waar die boosheid vandaan komt, maar misschien dat morgen me iets brengt? en ja een denkfout, zou heel goed kunnen, dat heb ik vaak, komt nu ook allemaal zo lekker hard binnen he, in TL licht zoals Javier Guzman dat dan zegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Gaby, ik had gisteren een super rotdag op mijn werk en normaal zou ik ook gedronken hebben. Weet je wat ik nu denk? Heey, ik kan dus toch tegen tegenslag!!!!! Zonder drank, en wat ben ik daar blij om!!! En zo zullen er grotere en kleinere tegenslagen komen maar het is een genot om te voelen dat ik ze hebben kan. Wie had dat gedacht, ik niet! En als ik me rot en/of verdrietig voel of een kop met zorgen, ja, dan moet ik ook nog een manier zoeken om een andere oplossing te zoeken. Ik vraag datwel eens aan anderen, hoe doen jullie dat dan? De één gaat wandelen, de ander naar muziek luisteren. Ik heb nog geen manier gevonden, net als jij maar ben ervan overtuigd dat ik iets vind, net als jij, Gabs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 BTW, ik denk ook nog vaak, ik wou dat ik even kon drinken, even mijn kop leeg maken. Hij wordt echter voller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ik had zaterdag zo'n rotdag, en was ook heel trots dat ik het gered had zonder drank, kwam wel door de refu hoor, anders had ik het niet gered zaterdag, dat weet ik zeker, vanavond had ik denk niet gaan drinken, omdat ik morgen weer moet werken, moest ik zondag ook, maar toen kon het me allemaal geen barst meer schelen, maar net als wat Smikkie vanm schreef, ik haal er 3/4 , dat heb ik al zo vaak geprobeerd, maar ging 9 van de 10 keer toch weer bijhalen, stap 1, ik sta machteloos tegenover drank IK KAN NIET DRINKEN, en dan dat stemmetje wat zegt, ja dat klopt, maar gewoon 1 keer, net als in december, daarna ben je toch ook weer gestopt, alsof dat zo fijn was, het was afschuwelijk!!!! daarom snap ik ook niet, waarom ik nu weer zo met drank bezig ben??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 haha dit is idd een denkfout, bedenk ik me inene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Kom nog ff hier langs, doet me veel veel pijn als iemand zegt dat ik eerst mijn roes moet uitlapen. Weet dat ik teveel prive hier vertelde tegen sommigen, maar dat was door omstandigheden. Dit krenkt me enorm, dank jullie, misschien tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ik weet het al, denk ik ik ben boos op de mensen om me heen, dat ze niet weten wat een strijd ik lever, maar wat wil ik dan, medelijden? nee, ook niet, maar ik zou misschien wel wat meer begrip willen??? maar dit is aan niet-alci's niet uit te leggen, nu weet ik het weer, ik heb daar vandaag iets over gelezen op een draadje, verwees naar de site coke van jou, ik ga daar eens koekeloeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Suiker, laat je niet kisten, en gewoon hier blijven komen, ik weet dat je je gekwetst kan voelen, door een opmerking, maar probeer dat niet zo ''binnen te laten komen'' sprak ze wijs, terwijl ze met haar handen in het haar zit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 He Suikertje, hou je goed he. Er was verwarring over je bericht, til daar niet te zwaar aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Gaby, Veel sterkte hoor. Morgen gaat het vast beter. Lang leve de Refu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Nou, Suikertje als ik het mis heb, dan ben ik daar alleen maar blij om. Maar lees je eigen stukje dan eens na........dan zou je het zelf ook denken. Maar als ik je gekrenkt heb dan spijt me dat hoor. En het heeft niets te maken met wat je allemaal prive hebt gezegd, het gaat er om dat ik mensen soms doorzie. En dat komt allen maar omdat ik mezelf daarin herken. En ik denk velen met mij hier. We zitten of zaten alemaal in een verslaving met al z'n gedragingen wat daarbij hoort. Gaby, je denkt veel aan drank maar dat gaat ook nog wel even duren hoor, je dronk ook niet een paar weken he? Ik denk er ook nog zo vaak aan en denk dat het nog jaren gaat duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Koekeloer ze goed Gaby Ik herken je gevoel wel. Mijn ex wilde ooit voor mijn ogen drinken toen ik pas een paar dagen droog stond, en dat ging voor mij écht niet. Snapte ie er dan niks van? :$ Nee misschien, waarom zou ie ook, als hij beslist om niet te drinken, dan doet ie dat gewoonweg niet. In sociaal opzicht zou ik stoppen gewoon niet aankunnen, minderen wel. Voor iedereen anders zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Suiker, Ik denk zeker niet aan je roes uitslapen, maar schreef dat ik je bericht verwarrend vond. Anderen zeiden dat ook. Laat je niet afschrikken. Tot nu toe hebben wij veel aan jou, en jij veel aan het forum gehad. Houden zo, want je weet dat je het moeilijker krijgt als je je isoleert. Ik hoop zo dat je snel een andere woning vindt, want al die ellende daar hakt er fors in voor jou. En dan nog bestolen worden! Kop op kerel. Je kunt het. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Mensen ik ga slapen. Ik meld me droog weer af. Morgen ga ik weer voor het dagpact. Wil de eerste me er weer opzetten. En ja, waar is Snoep? Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Lytse, de kalme rots van het forum, slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 welterusten allemaal, en bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 = Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Weggehaald omdat ik niet goed nadacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik vind het heel aangrijpend Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dat vond ik nou ook, Jen. Erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden