Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 alles is weer opgeruimd. de merels zingen hun longen weer uit hun lijf ik pik nog wat uurtjes mee om te slapen. de ochtendploeg mag voor de koffie zorgen. ik zeg....welterusten en tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goedemorgen Frummels! Zal ik dan maar koffie zetten? Oke, ik zet ook thee en ik pers lekkere jus d' orange. Oven aan (die moet toch even opwarmen) broodjes erin. Dus, tast toe! Vandaag word ik verrast door mijn kinderen. Ik moet me ergens melden op een bepaald tijdstip. Spannend en leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Madelief, wat spannend zeg!!! Lekker ontbijtje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Emma:present: Goedemorgen! Moet je zo gaan werken? Ja spannend he? Ik wacht het maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ja, zo werken, ben nog zoooo duf. Ben benieuwd voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Als ik vanmiddag thuis kom, zijn de kinderen hier. Maandag moet ik ook werken, dus ben ik hier maandagavond weer. Allemaal een fijne dag en Madelief, ik lees het wel. Liefs xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goedemorgen, véééél te vroeg wakker en dat voor de zondag. Eens zien of ik nog een uurtje slaap kan pakken. Alhoewel? Ik heb al koffie gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Werkse Emma:present: Tina, goedemorgen! Ja een beetje vroeg he? Slapen lukt me ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goeiemorgen allemaal! Stilletjes hier... Tof Madelief, ben benieuwd naar je verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goedemorgen allemaal...ik ben in afwachting van het verstopte moederdagkadootje... Maar nu al blij, meiden slapen uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 goede morgen frummels. madelief spannend hoor. de moeders een gezellige dag. en de niet moeders ook een gezellige dag. ik ben vanmorgen lekker geknuffeld door k&b dat maakt mijn begin van de dag altijd goed. zo en nu KOFFIIIIIIIIEEeeeee. wie had die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Jen, ja ik laat nog weten hoe en wat:D Hannah? Wat bedoel je precies? Goedemorgen trouwens laterkomers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Igor, thanx! Hier is de koffie!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 mijn moeder is afgelopen jaar overleden en rond deze tijd was ze ook jarig. ze is nu samen met pa. deze dag geeft geen extra lading en nee ik ben niet verdrietig ik weet dat ze nu gelukkig is. ze kon niet zonder haar man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 de langslapers missen nu wel de zon die uitbundig schijnt hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 nou dat was 3 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ja Igor, het is nog stilletjes hier. Jij ook al geen moeder meer? Helaas ik ook niet, al 20 jaar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ik ga maar even in bad. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 nou dan ga ik maar even een spelletje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Wow... helemaal niemand aanwezig hier ?! Goed dan WAKKERRRRRRRRRR WORRRRRDENNNNNN Het zonnetje schijnt, de vogels doen al uren hun best voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 goedemorgen lotgenoten had ik eindelijk eens gehoopt een dagdraad te openen ben ik weer te laat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Vandaag een extra lang zondagochtendconcert: N.B. De muziek begint niet vooraan maar pas ergens in de twaalf minuten. Dit heb ik niet kunnen veranderen. Op YouTube kun je m.b.v. de muis de indicator op het balkje onderin op 00:00 zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goedemorgen heren. Niwi... openen??? om tien over 8? Woehaaaaaaaaaa.. , moet je toch echt een paar uurtjes eerder opstaan.. Smikkie, lekker slapen dan zo en ik hoop dat de rest van jouw diensten wat rustiger verloopt. Marc, dank weer voor de muziek (hoewel dit niet direkt mijn lievelingsgenre is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 en ik vond mezelf al zo vroeg op de zondagmorgen. ben al met de hond op schok geweest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden