nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hahahahahahahahahahaha:D:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja, lekker he Niwi, hier nog één! (blij te horen dat het goed met je gaat:heart:) Ik heb nu een nieuwe verslaving: eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 heb ik niet zo'n last van... maar is het dan daadwerkelijk een probleem voor je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nee hoor, afgelopen week zat ik niet zo goed in m'n vel, maar heb het weten te overbruggen door veel snacks te eten. Niet zo goed dus, maar beter dan dat eerste glas! Ach ja, die zomer duurt nog even, dus aan een bikini hoef ik nog niet te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja, Nancy, gezellig. Toch fijn dat je hier bent. Kom maar wat vaker langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: nancyNee hoor, afgelopen week zat ik niet zo goed in m'n vel, quote> en dan kom je hier niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hoi Emma! Ja, ik zou wel willen, maar heb weinig tijd, werk en studie en zo. Lees wel altijd mee hoor, via mijn mobiel, maar kan niet antwoorden via dat ding, ik ben daar niet zo handig in. Verder vind ik het ook wel moeilijk om hier te komen, ik heb vaak het idee dat iedereen alles al gezegd heeft voordat ik heb gepost. Maar ik wil het wel gaag. Ik zit nu meestal enigszins verstopt achter andere draadjes, maar heb jullie eigenlijk wel nodig! Dus Niwi: antwoord op jouw vraag: nee, ik kwam hier niet, zocht wel een opening maar vond hem niet. Soms komen er zoveel dingen/zaken hier voorbij en dan denk ik: ach, laat maar, anders val ik zo pardoes ergens tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nou, en, dan val je er toch pardoes tussen, als ik even mag antwoorden. Doet iedereen wel eens toch? Als we elkaar nodig hebben dan kan dat toch? Ik verveel me echt te pletter vandaag, heb ook eigenlijk nergens zin in. Baaldagje denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 je bent toch geen uitvluchten aan het verzinnen, Nancy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: niwije bent toch geen uitvluchten aan het verzinnen, Nancy ?quote> Nee, ik vind het gewoon moeilijk. Dit forum. Ligt aan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 is dat dan net niet het probleem...???.... in geval van moeilijkheden het moeilijk vinden en dan denken...ach, laat maar.... en er dan maar weer aan toegeven...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Spijker?? Hmmm...ik ben best volhardend voor het geval. Afstand is goed van tijd tot tijd. Begrijp dat heus. Maar vergis je niet..je levert niet alleen mooie bijdrages. Ik begreep gisteren niet. Ermee instemmen deed ik verre van ook al zei ik niets. Don't let it fool you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: niwiis dat dan net niet het probleem...???....in geval van moeilijkheden het moeilijk vindenen dan denken...ach, laat maar....en er dan maar weer aan toegeven...?quote> Ik geef niet toe aan drinken, hoor Niwi, wat dat betreft gaat het goed. Nu nog wat meer assertief zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hier gaat het wat minder. Ik voel me waardeloos. Niet nodig. Rationeel gezien weet ik wel dat het niet waar is. Even weg zijn, niet bestaan, zou wel lekker wezen. Voor nu, niet voor altijd. Het is even doorbijten. Gister heb ik trouwens bij het lezen van de draad helemaal niet zitten smullen, voelde me al somber. Eigenlijk een beetje overbodig te zeggen. Maar snap wel dat je er even uit stapt Spike. Ik zou dat ook niet graag horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Assertief zijn, ja, dat moet ik ook zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Heeee Jaap, wat naar dat je je zo rot en naar voelt momenteel. Hoe komt dat nu? Speciale reden? Hoeft natuurlijk niet, kan zomaar zo komen, maar toch.. Heb je zelf enig idee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik doe te weinig. Tenminste te weinig waar ik voldoening uit krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 En gister, was wel een heftig dagje. Eerst die vrouwen die wilde dat we ons tuinhuis zouden weghalen. Ik was daar echt boos over. En toen kwam een vriend langs die ik lang niet gezien had. Op zich leuk, maar hij had zich bijna dood gezopen. Nu ging het wel weer ge- lukkig. Wel zijn lever naar de tering. En nog een heftig verhaal. Mijn broer heeft zich laten opnemen. Wat op zich gezien de omstandigheden goed is. Toen had ik even geen puf meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jaap, zo ken ik jou niet. Tenminste ik heb je nooit zo gelezen. Wellicht tijd voor iets nieuws? Ik lees je wel vaker over je werk waar je het niet helemaal kan vinden. Ik herken het trouwens wel hoor, vandaag voel ik mezelf kwalitatief uitermate teleurstellend. Niets gaat me snel genoeg, ik kom niet vooruit door dat hielspoor en net belde mijn vader of ik veiligheidsspelden in huis had? Dat schoot mij zomaar verkeerd, de arme man kan het ook niet helpen maar kreeg de wind van voren. Nou ja, later wel weer gezegd waarom ik zo reageerde, maar toch. Ik loop met mezelf onder de arm en daarmee mezelf in de weg. Meer kan ik er niet van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hmmmm.... tja....... eigenlijk weet je het antwoord zelf dus al. Voldoening vinden in de dingen die je doet is idd heel belangrijk. Dingen die in die zin voldoen bedenken is inderdaad lastig. Kan ik ook niet voor je vinden. Ja, ik kan van alles opnoemen, maar echt helpen is dat niet. Dat zijn dan namelijk mijn dingen. Misschien heb je net als Emma vandaag gewoon een baaldag en moet je die uitzitten. Of toch...effe op internet gluren naar tuindingen en zo... offuhhh... muziekjes of whatso-ever... iets anders dan anders, en dan wachten tot de bui overgewaaid is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Oh.... ik lees even over je heftige dag heen, sorry! Ja , idd, ik las het gisteren, over die buren en zo, en nu je broer, enfin, zit ook allemaal effe niet mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jaap, vervelend dat je je zo voelt hoogste tijd om er eens misschien even uit te gaan even gedachte op nul, even iets anders wellicht samen het bewuste appeltaartje ergens gaan eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Zeker is het tijd voor iets nieuws. En op zich zal dat ook wel komen. Als ik daar mijn best voor blijf doen. Maar het gaat me gewoon even niet snel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jaap, dat is niet niks. Wat erg van je broer, Ik weet even niets te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jaap soms is te snel gaan ook niet goed en ik denk dat je altijd weer sterker na zo'n sombere periode eruit komt ergens zal het goed voor zijn daar blijf ik van overtuigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden