Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Komt miep muts ook nog even om de hoek om te zeggen dat ik dan blij ben met de refusal want die haalt de trek in mijn 'hoofd' weg en ik denk toch dat die er voornamelijk daar zit tenminste bij mij wel en zodra bij mij de rust in het koppie is terug gekeerd kan ik ook weer veel normaler denken als het drank aangaat maar goed, ieder heeft gelukkig zijn/haar eigen voorkeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: Hannah1Dan werkt de baclofen niet goed,het hoort de trek weg te nemen.Maar doet dat dus niet.quote> De trek is veel minder hoor. Anders was ik nu ladderzat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Blijf maar aan de koffie Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: ShahireKomt miep muts ook nog even om de hoek om te zeggen dat ik dan blij ben met de refusalwant die haalt de trek in mijn 'hoofd' wegen ik denk toch dat die er voornamelijk daar zittenminste bij mij welen zodra bij mij de rust in het koppie is terug gekeerdkan ik ook weer veel normaler denken als het drank aangaatmaar goed, ieder heeft gelukkig zijn/haar eigen voorkeur quote> Bij mij zit de trek ook alleen in het hoofd. En de gedachte "ik ga me eens goed zat zuipen" overvalt me nu niet meer.Hm, lijkt alsof ik me defensief opstel hier. Niet doen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Gefrummelde, een fijne en vooral goede dag vandaag ga even op de fiets lege flessen weg brengen plastic flessen van de frisdrank wel te verstaan hoop statiegeld jippie!! hier het zonnetje buiten hou ik zo vandaag en daarna de laatste hand aan mijn knutselwerk van vannacht leggen krijgt dochter morgen ook iets moois op haar 19e verjaardag tot ooit..............zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jen, doen wat jij denkt te moeten doen voor jezelf net als ieder ander hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Refusal werkt idd goed Sha (voor mij teminste) Het neemt veel van de twijfel weg om evt te gaan drinken. Het kan namelijk gewoon niet, klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 nu echt effe pleitte............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goedemorgen allen, Jammer Jen, dat het allemaal nog niet lukt maar kleine vooruitgangetjes helpen ook toch? Je zegt zelf, zonder de Baclofen was ik nu ladderzat. Persoonlijk zou ik voor een middel gaan waar je totaal niet bij kunt drinken zoals Refusal, voelt beter en zoals Sha ook zegt, dan wordt het koppie zo'n stuk rustiger. Ik ben nu anderhalve maand op de goede weg en als dat je overkomt zou je iedereen die worstelt dit zo graag gunnen. Het is zo heerlijk om te zien en te voelen dat je goed bezig bent. Even off topic: Ik wilde net een sms versturen maar mijn foon geeft aan: Radio staat uit, u kunt niet versturen. Radio? Wat is dat? Ben echt een sufferd wat mobieltjes betreft hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja, nu is Max terug is natuurlijk ook wel even erg gezellig nog 1 kopje koffie dan maar Max weer helemaal bijgekomen na je auto ongeluk? ik heb je daarna eigenlijk niet meer gezien nu moet ik eerlijk zeggen dat ik hier ook even niet ben geweest hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Tot ooit? nou hopelijk niet te lang Flessen wegbrengen... moet ik nog doen. De verkeerde dus, die van vroeger zijn blijven staan. Een hele vracht zeg. Knutsel ze, Shahire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Fijne dag Sha. Ga ook zo weer wat doen, nog even om boodschappen en straks visite, dus nog druk zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 EmmaRoos, heb je em wel op ON staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja, ik ga toch maar Max gaat ook, de gezelligerd Dag Max, tot gauw maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Albertina, Kan me zo voorstellen dat je lag te woelen. Je schrikt je dood zeg als er een kind ineens tussen auto's de straat oversteekt, is mijn angst ok altijd. Maar gelukkig goed afgelopen. Je zult nog wel een tijdje extra opletten ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dan doe ik ook nog maar een bakkie. Ja Sha, helemaal over de klap heen gelukkig:) Ben idd een poosje niet meer langs geweest. Geen tijd, vergeten het soms, afijn je kent het wel;) Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Op on? Hij is toch gewoon aan? Hahahaha. Zal eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Is ze toch weer weg... Ga ik maar ff stofzuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Max, gaat hier ook lekker hoor erg druk dus achter de geraniums zit ik zeker niet ben blij te horen dat je over de klap heen bent was ook niet niks allemaal! als ik dan nu lees van Tina dat het aanrijden van een meisje al zo'n impact heeft lijkt me allemaal enorm akelig hoop dat Tina ook snel van de schrik zal bekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 spike, ik spreek alleen voor mezelf maar voelde dus niet de behoefte om me te moeien. Niet omdat ik het vond kunnen, maar omdat ik niks snapte van de conversatie. Ik snap wel dat je je in de steek gelaten voelt, maar dat is niet de echte waarheid. Ik was verstomd, en wellicht ik niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dat hoop ik ook voor Tina. Mijn ervaring was dat de "echte" schok/schrik pas later komt. De dag(en) erna eigenlijk. Maaaaar, het komt goed en gaat ook weer over allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ben er nu echt vandoor, spreek jullie later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik ga met je mee Max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik ga met je mee Max oww....dubbel....ik wil wel erg graag mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden