Rae Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goedemorgen, Grensachtig om om 03.20u reeds de dag te starten, maar goed, voor sommigen is het nu eenmaal reeds zover. En de zon komt uiteindelijk binnen 3 uur toch weer piepen aan de horizon. Een ochtendliedje voor zij die het wensen: Al moet ik waarschuwen dat het ietwat melancholisch is, maar wel bloedmooi. In elk geval een fijne dag voor iedereen toegewenst. Bloempje voor Fleur ook, uiteraard. Groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Morning Rae ook voor mij is de ochtend vroeg gestart kan niet slapen dus maar even hier koekeloeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hey Sha, Fijn om je te zien. Koekeloert gij maar, lieve dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Leuk je weer even te spreken Rae hoop dat alles gaat zoals je voor ogen hebt? Hier gaat alles wel kan ik wel zeggen soms wel eens een dipje maar ach wie heeft dat niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Muziekje geluisterd wel goed luisteren zonder ondertiteling bij deze taal hoop je weer eens snel te spreken ga nog even frobelen aan tafel met een grote kop thee ernaast.. laters rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 "bij deze taal" ..? Ik dacht dat wij die taal gemeen hadden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dit is toch Vlaams? Dat is mijne taal niet zenne (zoiets schrijven ze dan toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 pc kan ook verslavend werken zeg zit hier nog steeds nu ga ik echt even wat doen ga goed Rae! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 nope, dat is Fleur-taal. Antwerps en zo. Niet te vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goedemorgen, wat een nachtbrakers hier Bij mij kwam de nacht maar niet om. Woelen, draaien en uiteindelijk maar opgestaan. De regen tikt gezellig tegen het raam, en ik zit droog. Wat een weer zeg. Ik had toch meer schrik van de aanrijding dan ik aanvankelijk dacht. Zoiets heeft toch impact. Ik ga maar eens een kop koffie nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hier nog geen regen, maar dat zal nog wel komen volgens onze Belgische weervoorspellers. Het lijkt me niet gek, albertina, dat zoiets impact heeft. Als het goed is, maak je zoiets ook niet elke dag mee. Ik heb niet gewoeld, maar gewoon kort geslapen. Gisteren dronk ik meer dan ik me voornam, maar denk niet dat het daaraan ligt. Mijn hoofd maalt teveel. Vandaag las ik een droog dagje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goeie moggeuh Gij allen koffie leutend en frummelend, koffie klaar voor die willen en ander maar zelf maken of op Vonnn wachten :-) Hoop dat ha en Rae toch nog ff hebben kunnen slapen/ rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nou hier wordt ut 2 X zo hard weer donker :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ach Tina ongeluk gehad Ja das nooit mis, maar nix ernstigs hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jen had je nie bijna of al exames? Tina bedoel je geestelijk of lichamelijk dat ut erin hakt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nou sinds maanden ook eens 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik heb pas over een kleine maand examens Diesel. Gezien ik veel gebrost heb - foei - ben ik begonnen met het lezen van cursussen, en ik moet ook nog ff twee papers maken. Alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Begin van een mooie dag http://www.youtube.com/watch?v=GUKRBeG-sGQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja hier alles goei hoor, thnx, tjah ik kan geen nummers afluisteren, geen geluid op deze pjoeter helaas. Tjah we zijn bezig met een vakantiehuisje, moet afgebroken worden en dan weer opgebouwd hiero. Maar is allemaal nog niet zeker, maar zou echt te gek zijn. Maar veel kapers op de kust helaas Dat geeft wel spanning, ook wat er allemaal geregeld moet gaan worden, zeker wie w allemaal kunnen vragen om mee te helpen en vergunningen enzo. Maar zou leuk zijn voor logees een eige stekkie. Nou zo speelt er van alles , nog zoveel op te knappen aan huis en buiten pfff. En dat allemaal op de 0,0 % ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Een vakantiehuisje in je achtertuin dus? Als ik het goed begrijp. Klinkt tof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 teteretetetretetertetetreeteteteteeeet. GOODMORNING. TieTaTakkeweer om in de tuin te werken maar het wordt weer droog. Oooit. Ha en sa ist. Bammetje heeft lang geslapen, nog steeds een beetje moe maar what else is new. Mijn dag is begonnen. Heb een goeie dag allen. Laat die eerste staan, niets is het waard dat eerste glas te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Albertjuhhhh, wat heb je gedaan???? Gebotst??? Alles okee? Geen lichamelijke schade, maar wel een beetje de bibbers begrijp ik. ZICHTIG zijn he:heart: Hebt gelezen, alles goed afgelopen. Gelukkig maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 jah i ook zo, luxe van lappie grond hebben he, al moet het ook allemaal bijgehouden worden, ach en anders zelf lekker inslapen tussen al de dieren en uitzicht op kampvuur enzo :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 RAE!l!! Ben je nog eens komen piepen? Hoop dat alles goed is daar. Het is alweer lang geleden.. Dat is geen Antwaarps gij zot :D Dat is waarschijnlijk iets van A kanten. Dit is Antwaarps http://www.youtube.com/watch?v...ENwTYY&feature=related laters :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goedemorgen frummels. Ga maar even koffie zetten en broodjes klaarmaken. Als we op Vonneke moeten wachten.......... Hoop dat het met een ieder goed gaat!!!!!! Mijn beste maatje heeft na 1 jaar een behoorlijke terugval. Ben er behoorlijk naar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden