Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ubuntu is toch een computerprogramma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik denk dat ik moet zeggen Vlaamse Schrijver. Dan is het duidelijk dat het een nederlandstalige proleet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Niet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: JaapDe gekke Belgische schrijver Herman Brusselmans.Een oude man.quote> *proest* Herman Brusselmans heeft nu iets met haar?! Die misogyne mafkees?! Wow, there's still hope after all... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Dan zou ik lekker met de buurvrouw aanpappen, Gunn. Altijd dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 H.B. is trouwens ook van de woestijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Herman? Die heeft toch ldvd over Tania? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Maar zijn personages niet, die drinken rustig door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Dusss mannen! Carice houdt van droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik zou geen man willen die nog verliefd is op zijn ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: gwenDusss mannen! Carice houdt van droog!quote> That could quite well be an incentive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik zou geen man willen die meer cremespoeling gebruikt dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 OK. Die zit. Dat was het lichtknopje voor Gunn! Heel goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Herman Brusselmans is nogal gemeen aangelegd en wil Tania jaloers maken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Hij zoekt het verder maar uit ook met zijn toeren. Ik ga lezen en slapen. Naast de buurvrouw. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Mazzelaar! Slaap goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Nighty-night! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 'k luister nog even naar een podcast en ga dan slapen. @Jaap, @Gwen, Slaap wel, mensen. En dit gaat uit naar allen hier op 't forum. Welterusten! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 wel eh... Ga ik niet doen jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Weet je hoeveel werk dat is Jopie! Er zit wel een dikke muur tussen mij en de buurvrouw, misschien maar beter ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: gwenIk zou geen man willen die meer cremespoeling gebruikt dan ikquote> 'k heb ook lang haar, btw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: gwenIk zou geen man willen die meer cremespoeling gebruikt dan ikquote> 'k heb ook lang haar, btw...quote> Interessant. Val ik wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: Jen Originally posted by: Gunn Originally posted by: gwenIk zou geen man willen die meer cremespoeling gebruikt dan ikquote> 'k heb ook lang haar, btw...quote> Interessant. Val ik wel op quote> Laat me raden... Je hebt halflang haar, bent volslank en hebt een reed'lijk b'paalde mate van educatie g'noten. Am I right so far? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Volslank?? Niet echt. Houden dikke dames van langharig tuig dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Hoi, voor de mensen die me nog kennen heb ik wel even de behoefte mijn verhaal te schrijven. Mijn alcoholmisbruik is in december vorig jaar beginnen escaleren. Het werd van kwaad naar erger. Gezien ik bij het gedacht alleen al van bier begon te kokhalzen, ben ik toen overgestapt naar vodka. Hevig verdund met frisdrank weliswaar want vodka puur is gewoon niet drinkbaar. Vodka is behoorlijk destructief. Ik wens iedereen toe het nooit te proberen. Ik heb in die paar maanden mijn piano 4 maal omver gegooid en bijgevolg vernietigd, gewoon door zattigheid. Ik ben ook niet zelden driedubbelgeplooid wakker geworden in een klein hoekje van mijn toilet en herinner me systematisch geen seconde van het moment van gebruik. Een nuchter leven is een heerlijkheid. IK hou echt van nuchter zijn. Maar ik maak er maar een boeltje van en blijf drinken, en drinken en drinken. Binnen een paar dagen of iets langer ga ik terug naar een ontwenningskliniek. Daarna start ik een genezingsprogramma specifiek gericht op borderline symptomen. Zo, was mijn kortverhaal. Moest het even kwijt. Groeten, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden