Spring naar bijdragen

Woensdag 16 mei 1012

Aicha

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jaap
De gekke Belgische schrijver Herman Brusselmans.
Een oude man.quote>

*proest* Herman Brusselmans heeft nu iets met haar?! Die misogyne mafkees?! Wow, there's still hope after all...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Originally posted by: Gunn
Originally posted by: gwen

Ik zou geen man willen die meer cremespoeling gebruikt dan ikquote>

'k heb ook lang haar, btw...quote>

Interessant. Val ik wel op :D

quote>

Laat me raden... Je hebt halflang haar, bent volslank en hebt een reed'lijk b'paalde mate van educatie g'noten. Am I right so far?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

voor de mensen die me nog kennen heb ik wel even de behoefte mijn verhaal te schrijven.

Mijn alcoholmisbruik is in december vorig jaar beginnen escaleren. Het werd van kwaad naar erger. Gezien ik bij het gedacht alleen al van bier begon te kokhalzen, ben ik toen overgestapt naar vodka. Hevig verdund met frisdrank weliswaar want vodka puur is gewoon niet drinkbaar. Vodka is behoorlijk destructief. Ik wens iedereen toe het nooit te proberen. Ik heb in die paar maanden mijn piano 4 maal omver gegooid en bijgevolg vernietigd, gewoon door zattigheid. Ik ben ook niet zelden driedubbelgeplooid wakker geworden in een klein hoekje van mijn toilet en herinner me systematisch geen seconde van het moment van gebruik.

Een nuchter leven is een heerlijkheid. IK hou echt van nuchter zijn. Maar ik maak er maar een boeltje van en blijf drinken, en drinken en drinken.

Binnen een paar dagen of iets langer ga ik terug naar een ontwenningskliniek. Daarna start ik een genezingsprogramma specifiek gericht op borderline symptomen.

Zo, was mijn kortverhaal. Moest het even kwijt.

Groeten,

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...