witte Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hoem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Parel! Ik ben blij met die nieuwe tweedehandsekast hoor Kan ik hier weer eens kijken zned Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Waar halen jullie die emoticons trouwens vandaan? Ik zie nergens wat staan in die richting ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ik ga de film van Jane kijken Als ie nu al is begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Jaja Parel ik ben ook blij met jou tweedehands kast want dan spreken we elkaar nog is:D In de balk boven, waar je je berichten in tikt, daar staat selecteer emoticons, als je daar op klikt dan wijst de rest zich vanzelf Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ik ga ook lekker mn bed in Truste allemaal Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Bij mij niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Originally posted by: marjoIk ga de film van Jane kijkenAls ie nu al is begonnenquote> Ik kijk even met je mee; ben benieuwd of het wat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Spud, daar is een simpele oplossing voor. Bij een "donkerbruin vermoeden" in die richting, gewoon even reageren met quote!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeOnkruid vergaat nietIk kom terug als onkruid! Mag de kat tegen mij pissen De papa van een héél goede vriend van me heeft longkanker. Terminaal ziek.Hoe ouder je wordt, hoe vaker het voorkomt?Gisteren bedacht ik me...ik wil niet ouder worden en ooit doodgaan Dan mis ik een heleboel. Zoals zilveren discopakjes die zeker terug helemaal in zijn binnen 50 jaar aangezien we dan voor den helft op de maan wonen.Maar het blijft een feit, dood gaan we allemaal wel eens. De manier waarop is dan weer verschillend.Maar niet als ik terugkom als onkruid!!quote> Geen zorgen Fleur, tegen dan heeft men reeds het recept gevonden om gemiddeld 150 te worden. Ik beloof je een romantische wandeling in zilveren pakjes op de maan. Tegen dan staan er ook bankjes geparkeerd om van het landschap te genieten. Hoewel je tegen dan natuurlijk een PAK ouder bent dan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden