Jen Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 shoegal, veel moed met de nachtshifts. Ray, wat is BPS? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Hannah, Bedank voor je succeswensen van gisteren, doet altijd plezier. Jen, BPS staat tegenwoordig voor Bordeline Personality Disorder. Een behoorlijk ongelukkig gekozen term toen ze in de jaren '50 nog geen weg wisten met mensen met die symptomen. Ze besloten het een grensgeval probleem tussen neurose en psychose te noemen. Borderline dus. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Hannah, enig idee wat daar nou de reden van was vroeger? Mijn opa en oma hadden wel veel kinderen, misschien dat? Oohw... Robben waarom nou!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Rae is gewoon zo zot als den achterkant van een varken :D * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Hoi mensen, ik wilde eens even weten hoe het hier is, maar het gaat over koetjes, kalfjes en voetbal, dus alles goed hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Voor een gezin van 16 heb ik ook niet genoeg servies :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 ach even kijken of de site nog werkt, hoe is`t met coco dan , heel lang niet gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeRae is gewoon zo zot als den achterkant van een varken :Dquote> Een kippebil is ook maar zo gaar als men het maar met genoeg ajuinen bestrooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Ook armoede zou kunnen al is dat een relatief begrip zeker kijkend naar nu. Ik had het er pas over met mijn moeder dat ze met mijn tante in 1 bed sliep, doodnormaal in die tijd. Ook als ik kijk waar ik woon, een oude benedenwoning in Rotterdam van 60m2 en voor mij alleen vind ik dit groot genoeg! Een overbuurvrouw, bejaard nu heeft hier jaren terug gewoond met haar man en 2 kinderen. Maar ze heeft hier prachtig gewoond met haar gezin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 http://www.youtube.com/watch?v=52BXJV7tfIY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Joehoeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Originally posted by: Rae Originally posted by: fleurtjeRae is gewoon zo zot als den achterkant van een varken :Dquote> Een kippebil is ook maar zo gaar als men het met genoeg ajuinen bestrooit. quote> Ge vergeet de look Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Avond, net "ruzie" op de camping, hond blafte... Ik ging in de auto dekens halen want had entree batch aan vrienden uitgeleend. Dus auto stond ver weg. Ik was amper 10 minuten weg, natuurlijk blaft hond dan. maar hey moet ik dan alles alleen doen? Good will here self, alle kaarten en badges afgeven en dan nog onder mijn * ktijgen omdat ik hond 10 minuten achterlaat (vast gemaakt) omdat ik dekens moet halen in mijn auto die omdat ik alle badges heb afgegeven heel ver weg staat............. ben best wel boos nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! MUPS!!! :heart: Wow dat is lang geleden Cocootje Papegaaitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!MUPS!!! :heart: Wow dat is lang geleden quote> Liegbeest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Waarom nam je de hond niet mee VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Dag Mups, zolang geleden beste wensen, lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 blij dat het goed met je gaat, met mij gaat het wel goed, alles onder controle en nog steeds de alleen weekend drinker dus zo far so good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Rae . Ik las gisteren al even mee hier en zag dat je terug was. Ik lees je graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Ik ga ma slapen, thuis, niet in de caravan want daar slapen "de vrienden"! We wilde nog met ons gedrieen, vieren met de hond erbij,in een inie minie tentje slapen maar na gedoe had ik daar ook geen zin meer in.... Sukkels, profiteurs..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Originally posted by: Mupke Originally posted by: fleurtjeAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!MUPS!!! :heart: Wow dat is lang geleden quote> Liegbeest! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 @ fleur Je hebt mijn uitnodiging voor thee -of koffieklets duidelijk niet gezien want dan was je zeker van straat geraakt aangezien ik op het vijfde woon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Ach laat ook maar, ik blijf wel hier oppervlakkige dingetjes schrijven. slaap ze allen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Originally posted by: MupkeRae . Ik las gisteren al even mee hier en zag dat je terug was.Ik lees je graag.quote> Slijmjurk :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Originally posted by: Rae@ fleur Je hebt mijn uitnodiging voor thee -of koffieklets duidelijk niet gezien want dan was je zeker van straat geraakt aangezien ik op het vijfde woon.quote> Natuuuuuuuuuuuuurlijk En als ik in de lucht spring ben ik ook van de grond geweest zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden