Max72 Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 14 plus anderhalf Von... (ik weet het, maar na 5 uurtjes slaap hap je toch weer;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Zit alweer op de bank Igor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 max lees je berichtje nog eens door........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Von, ook geen badpak, ik heb spillebenen, vind ik dan he? Het strand is leuk om er langs te lopen. Liggen "braden" in de zon zul je mij nooit zien doen. Zwemmen vind ik heerlijk, alleen hou ik niet van al die mensen in dat zwembad. Dus als ik al een keertje zwem, dan is het op een rustig plekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Ben er vandoor, ff onder een hete douche. Misschien tot later (vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Lekker douchen dan Max... Madelief, ik heb ook spillebenen, maar ik blijf gewoon stug volhouden dat ik mooie slanke benen heb , hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Overigens Max.... is het inderdaad verre van gezond wat je doet. Maar je doet het wel helemaal zelf. Het blijft een keuze die JIJ maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Volgens mij heeft Max die douche echt wel nodig om wakker te worden En bikini's, oh my God, heb ik nooit graag gedragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Nou Jen, dat is bij mij ongeveer in de oertijd geweest hoor, een jaar of 45 geleden. WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat word ik oud...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Originally posted by: jopiezo hard heeft het nog niet geregend hier. quote> Zondvloed jopie? Wat nu? Ga je een ark bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 ieder nadeel heb z'n voordeel jopie, hoef je niet ver te lopen om te douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 ik ga me 'nuttig ' maken. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Gealarmeerd door het regenbericht van Joop toch maar even buienradar geraadpleegd... als het klopt houden we het hier droog tot in ieder geval zes uur vanmiddag... En het zonnetje schijnt nog steeds, toch maar lekker van genieten straks dan. Goedemorgen overigens Jopie. Luitjes, ik ga mijn sportspulletjes eens bij elkaar zoeken en richting sportschool. En misschien kom ik nog wel even tussendoor binnenzeilen. Ik zal even een pot verse koffie zetten nog en in de warmhoudkan doen. Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Hier is er ook een minieme beweging merkbaar... Snel die cursus nemen en een ijverige blik opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Een goede morgen allemaal, ik ben ook weer uit mijn nest gevallen, figuurlijk dan hè Wel goed geslapen. Hier regent het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 ook een goedemorgen allemaal, het is eigenlijk wel weer om niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Mogûh! Hier is de zon alweer doorgebroken! Werd vanochtend wakker van de harde regen en donderslagen, leuk... normaal was ik daar keihard doorheen geslapen, zeker op een zondag;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 morge..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 goeeeeeeeeeeedemorgen Hier heeft het geregend. Geen zon te zien . Pijn in de rug...snik. Spijker al wakker? You animal of looooooooooove Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Voor Spijker :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Nog eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Uitkijken voor mijne milkshake!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden