fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 en ik ben er geraakt 17 dagen dieet? Hoe werkt zoiets? Ik wil ook op mijn lijn letten, anderzijds is een streep ook een lijn. Ik hou zo van chocolatte Dat was zekers niet zo voor mijn stoppen met Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 je ziet door alle draadjes de knappe mannen niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: DinahDammen om de mannen?quote> Euhmmm...mijn hokje...mijn mannen hé Altijd maar hebbe hebbe hebbe die kaaskroketjes!Kijken mag, aankomen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Good heavens Fleur... je zwalkt wel heel erg nou opeens.... van kilo's chocolade en lekkere mannen naar een zeventien dagen dieet .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Chocolade is ook mijn struikelblok, ik mag deze week niets in huis halen. Zelfs geen hagelslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Welke mannen trouwens Fleur? Wel een beetje delen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: albertinaChocolade is ook mijn struikelblok,ik mag deze week niets in huis halen.Zelfs geen hagelslag.quote> En wat HEB je nog in huis Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Tja vonneke, ik heb peper in mijn gat vandaag. Het kan ni rap genoeg gaan Njammie hagelslag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: Dinah3 x 17 dagen als je doorleest hè.Ga eerst maar voor die 5 kilo.ongelooflijk veel ijs, chocolade en andere zoete dingen quote> Wow Dinah.... dat lijkt me ook wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Von, helemaal niets, zelfs geen pot pindakaas om een likje uit te nemen. Stoer hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Mijn struikelblok is kaas. Een hele spie chaumes op mijn eentje :$ En frietjes. En pizza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Franse kaasjes zijn ook niet te versmaden, jammie. Daar heb ik nog wel wat van liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Oh en van die salamiworsten met zo'n wit velleke. Tedoeme ik krijg honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hartstikke goed Tina.. dus alleen maar likkebaarden hier dan vanvavond.... Blokje kaas en pizzapuntje kunnen mij overigens ook wel bekoren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Maar voor nu moet k er weer ff vandoor Lytse Liefje Spijker! Dun kleedje?? Hallooooo.... Is gevaarlijk als je aan de kook zijt zenne Madeliefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: DinahDat dieet heeft Fleur denk ik nodig om die kerels in HAAR hokje te houden!!!!!!quote> Hey!What are u tokking bout? Just ik moest er vandoorlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeSpijker! Dun kleedje?? Hallooooo....Is gevaarlijk als je aan de kook zijt zenne;quote> Moet je inderdaad mee uitkijken, voor je het weet vat zo'n dun kleedje vlam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik heb nog een stukje appeltaart en een bus slagroommmmhmmmmm kunnen jullie wel tegen he als ik voor het scherm dat op zit te peuzelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Igor, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nouuuu Igor, kan ik best tegen, maar ik denk toch dat het wel een goed idee is om even bij je langs te komen en je te helpen met peuzelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Een jurk in de fik past niet in de roman, het moet wel romantisch blijven. Ohhhh, nu snap ik het..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Trusten Dinah.. En ook voor de ander dames overigens. Ik ga ook mijn bed opzoeken. Was een lange dag. Maar wat een heerlijk weer luitjes. Heb vanavond nog lekker even in de zon kunnen zitten... Een echt kado'tje Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Truste luitjes, apart, hier was amper zon. Warm, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Tsja Tina... ik weet nog dat wij jaaaaaaaaaaren geleden vanuit de randstad richting Noorden vertrokken... ... en dat wij werden gewaarschuuwd dat het daar altijd stormde, koud was en nog een paar van dat soort dingen. En wat zaten al die zwartkijkers er naast. Maar dat heb ik ze nooit verteld, heb ze gewoon in die waan gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 en nu echt wegwezen Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden