AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Melly ik heb 18 jaar in Drenthe gewoond vandaar Ik woon al een tijd in noord holland tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 een open boek een niets blanco blz zelf in te vullen verhaal Rickert? er komt niets op mijn scherm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 NH AR??? ik dacht op de Veluwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 En nu is het welletjes geweest voor mij Ik ga slapen Truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Jeanne Hilversum, Veluwe? Ga je nest in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Truste Albert, maar dat is het Gooi. Bij NoordHolland denk ik aan verre oorden als Anna Paulowna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 ik dacht dat je de buurman van toine was:D maar mn nest wil ik best in hoor zal wel weer zweten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Originally posted by: JaapTruste Albert, maar dat is het Gooi. Bij NoordHolland denk ik aan verreoorden als Anna Palownaquote> Toch is het noord hollandSorry Jaap, kan het niet veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melly Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik heb zelf ook vroeger 3 jaar in Drenthe gewoond, maar kon toen niet aarden, maar maakt niet uit...was ik 19. Ik denk dat ik nog maar een spelletje ga doen op de pc en wacht deze dagen af wanneer ik wat te horen krijg van de cursus....hopelijk nog voor het weekend... Ik wens iedereen een fijne nachtrust toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Originally posted by: AlbertRemmoJootje,Weet ik niet eigenlijk maar wat denk je zelf?drink je gewoon omdat het lekker is?gewoon een vraagje hoorquote> Nee AR,ik vind het al lang niet lekker meer. Ik drink om te drinken, en me anders te voelen.Ik denk omdat ik niet tevreden ben met mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Originally posted by: jane4zal wel weer zweten wordenquote> Ben bang van wel Janeen nu hoeven we er niks voor te doen:$alleen maar liggen;)truste tot morgen nuanders ben ik ook Heintje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Dan is het je vergeven Melly, Slaap jij ook lekker na het gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melly Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 dank je Jaap.. truste allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 slaap lekker melly en ik ga dr ook uit voor vandaag truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Maar Jootje gister ging goed toch wat maakt dat je vandaag schrijft drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Nee hoor Jane, vandaag weer niks gedronken. Gelukkig. Maar dat neemt de problemen niet weg en mijn zelfrespect neemt er nog niet van toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 zo snel niet nee maar de fundamenten daarvoor ben je nu mooi wel aan het leggen punt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Was zomaar een vraag die ik stelde in het algemeen, naar aanleiding van de gesprekken die er waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Aak, Heintje, wat is en barvo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 ik denk dat ie bravo bedoeld haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 dag hein en jootje; zie het resultaat van 1 dag nuchter oh nee 2 alweer, ik had m niet door met al mijn eigen verschrijvingen ten spijt en mn bijna 3 jaar nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 slaap lekker deel II:D:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Het zou een link naar een foto van Rikkert van New Kids moeten zijn Jane... dacht maak er een tinyurl van maar das dus niet gelukt... Trusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Originally posted by: jane4dag heinen jootje; zie het resultaat van 1 dag nuchteroh nee 2 alweer,ik had m niet door met al mijn eigenverschrijvingen ten spijten mn bijna 3 jaar nuchterquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 voor allen die gaan slapen, weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden