Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Geen idee waar de chips en cola zijn Gwen.. Heb helaas geen van beide in huis.. dan maar een pot thee. ennu.. ik praat nergens doorheen hoor Gwen... echnie.. dat doet Kees wel :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Altijd hetzelfde; man is het dak opgevlucht. Zelfs de jeugd is weggelopen... Zit ik weer helemaal alleen.... Maar tot nu toe is het kat-in-het-bakkie voor onze Joan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Denk je Gwen? Als ik het goed heb begrepen komt ze na deze paarden-act? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 JJJJAAAAA, NU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou, we gaan het beleven... Kees wil dat ik kijk... naar Joan dan natuurlijk.. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oh my lord... ik haak af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Tears in my eyes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Zie je wel? Zelfs Yvonne is ook weggelopen..... en het was ook al niet zuiver... Pfff, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Heb ik wel alle chips voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 'k wou dat die buikloop eens ophield. Man, ben 'k gestopt met drinken en voel me beroerder dan ooit. 't zal ook wel iets psychisch zijn. Tegen heug en meug eet 'k. En giet liters thee naar binnen. En dat wordt regelrecht afgestraft door een runny bowel movement. Nee, niet meer drinken is een ware zegen (sarcasme). Jakkes, 'k ben weer aan 't zeuren. 'k ga lekker vroeg slapen. Met een nachtspiegel naast m'n bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hihi Gwen, ik ben er nog hoor. Ik loop niet zo snel weg. Maar, oef, wat zong ze slecht/vals. En het was al zo'n stom liedje dat veertig jaar geleden leuk zou zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Misschien ben je het vergeten Gunn, maar toen je nog dronk had je minstens net zo vaak last van pijnen, je niet goed voelen en bang zijn dat je iets vreselijks onder de leden had. Dus... hou vol man. Niet drinken gaan, ik heb bewondering voor je.. En lekker op tijd naar bed hoor. Misschien voel je je morgen weer een stuk beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oh God, 't Pleuro-vivisectie-dung Fiascoval! Als 'k al niet aan de diarree was, dan kreeg 'k 't nu wel! Dat was bagger met een rietje! Ugh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Yvonne, 40 jaar geleden hadden ze betere liedjes. Toen werd er nog een goed chanson gezongen. Zonder de boel op te leuken met pasjes en complete salto's. En soms is men inderdaad niet echt toonvast. Lettertje aanp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: GunnOh God, 't Pleuro-vivisectie-dung Fiascoval! Als 'k al niet aan de diarree was, dan kreeg 'k 't nu wel! Dat was bagger met een rietje! Ugh!quote> uhmmm heb je het nu over een bijdrage aan het songfestival Gunn? Ben ff de draad kwijt hoor, hihi:DSoothe.. indertijd was alles nog zwart-wit, maar zat je toch te kijken naar de mooie jurken van de dames... En waren de liedjes inderdaad gewoon beter over het algemeen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Tenenkrommend.... Nee ik hou niet van dit soort muziek. Maar goed, mijn "Kees" kijkt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 @Yvonne, M'n oorlelletjes gingen er van hangen! 'k zou me nooit meer in 't openbaar durven te vertonen als 'k haar was. 'k vond 't ronduit een zielige vertoning. Ai ai ai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hihi Hannah... zie je.. ieder nadeel heb zun voordeel Tsja Gunn, ben het met je eens hoor. Ik vind het echt vreselijk. En kan er niks aan doen, maar ik 'mag' haar ook absoluut niet. Woooowww, wat ik nu zie... .. da's heel wat anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 @Johan W, Dat heb 'k zaterdag altijd. Dan denk 'k ook dat 't gisteren vrijdag is. Heel gek. Sorry, 'k word vervelend. Man, 'k heb nergens zin in. 'k heb vandaag net even een half uurtje op 't balkon gezeten. Prachtig weer, en 'k ben verder niet buiten geweest. Maar dat gaat veranderen! Morgen gá 'k de deur uit. Al is 't maar voor een wandelingetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Pfff Gunn, het was inderdaad een heerlijke dag. Heb veel in de tuin gewerkt... en daarna nog ff lekker onder de parasol gezeten. Geeft niks dat je nergens zin in hebt hoor. Hoeft toch ook niet? En ik ben tegenwoordig ook geregeld de draad kwijt... heb een ander rooster en weet geregeld niet meer welke dag van de week het is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: Johan WWord ik nou in de zeik genomen ofzo? Het is vandaag toch donderdag?quote> Wie zou jou in de zeik willen nemen dan Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: Johan WWord ik nou in de zeik genomen ofzo? Het is vandaag toch donderdag?quote> Als je PC juist is ingesteld geeft 'ie de exacte tijd én datum aan. En ja, 't is Donderdag. 'k zat maar een beetje te dollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 ... zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goeie genade , het begin van het nummer dat nu gezongen wordt is gewoon gejat van 'without you'.. en de rest is ook gejat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Johan, 't is vandaag Donderdag. Maandag aanstaande zijn idd de meeste winkels gesloten vanwege tweede Pinksterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden