Lytse Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 @ Soothe, Fijn man dat die uitslag tenminste stabiel is. Je houdt het maar zo lang vol als je er zin in hebt! @ Yvonne: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Maar hij zit daar goed hoor, tussen de lavendels. Wacht, ik breng hem een plaid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oh my god... dit komt niet goed meer, zit nu hardop te gieren van de lach. Hoe leg ik dit allemaal aan Kees uit. Gwen ga ff kijken of het nog goed gaat met jouw Kees... Volgend jaar ga ik niet meer kijken/luisteren en hier meedoen lui.. dit komt niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Humperding voor UK! Zaterdag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Dames, heren, Ik zie morgen wel wie er door zijn Nu duik ik mijn bed in. Kijken of 'Kees" mee wil.... Slaap lekker en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 'k zou je nu graag willen zien Yvonne. 'k heb nu wel behoefte aan een lachsalvo á la Stan Laurel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hij had het idd een beetje fris.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oei, zaterdag wordt Duitsland weer een geduchte tegenstander.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Wahoeeeee , Humperding doet echt mee, hahahahha... oh my god... Gun, je bent een schat... hahahaha.. ik om echt niet meer bij vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou lui, even serieus .. daar gaan we... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Kijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oh oh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Man, wat stinken die vieze geur led kaarsen zeg! 'k heb spijt dat 'k ze gekocht heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Bosnie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik kan het niet meer aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Servie... Led kaarsen Gun?? wat zijn dat voor dingen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Kees denkt dat Joan het niet redt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hoeveel gaan er nog door nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Gunn, dat waren die vanillescented LED kaarsjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Zweden... nou ja... dan kunnen wij het echt wel gaan vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hallooooo iedereen plat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 duimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 nog 2, en Turkije is nog niet eens geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 En toch vond ik het vroeger leuker dat er punten werden gegeven ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Wat doen jullie zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden