Spring naar bijdragen

Donderdag 24 mei

Jaap

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ik heb een fruitontbijtje gemaakt.

Meloen met aardbeien, appels en peren, ananas en kiwi (lekker voor je gehemelte.)

Papaja's en mango's, bananen en passievrucht. Pruimen en perzikken.

En toe een abrikoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yah maar zag ze meestal nooit zo vol als je nu omschrijft hoor Jaap ;) Alhoewel ik me vanmorge vroeg dat me ook realiseerde toen ik een groene krat zag staan < voor de visite, en vanwege het gratis oranje shirt wat erbij zat. Die stond er al een week zo, toch gek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu luitjes.

Jaap, je bent een schat.

Ik had me net voorgenomen dat het afkicken van het roken nu over moest zijn, vanaf vandaag gewoon alleen maar heel gezond eten en zo en dan heb je zo'n heerlijke start voor me!!!

Super:sun:

En buiten schijnt de zon al weer uitbundig...

Ik heb vrij... het kan niet op allemaal.. .

Ja hoor Igor, ik maak de douche wel ff schoon, geen probeleem :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor, noust genoeg altijd andere de zooi zo 's-ochtends laten doen pffff, nou snap ik ook dat Jaap geen douche verbouw idee heeft ingeleverd, alleen maar omdat jij een bijna prive douche wilt, en dan ook nog zonder um zelf schoon te maken , nee hoor ga jij maar lekker je centjes verdienen ipv lapswansen hier achter volle tafel en koffie leuten zonder zelf iets ervoor te doen verwend nestje die dan ook nog eens er een lekkere kont indraait ( in dat verwaande nestje dan he ) ;) Fijne dag nog hoor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho nou effe Diesel...

met het verkeerde pootje uit bed gestapt?

Igor maakt in het weekend altijd hartstikke lekkere ontbijtjes voor ons.

En als ik laat ben zet ze koffie.

En normaal gesproken maakt ze de douche ook weer schoon (hoewel ik eerlijk moet zeggen dat dat schoonmaken niet echt lukt nu die verbouwing al zo'n poos stil ligt)

Diesel , lekker bakje koffie nemen hoor, en je niet zo boos maken man... genieten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...