Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen, Mag ik weer eens openen. Lekker traditioneel met een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 En dan ga ik nu zo het ontbijt verzorgen. Het zal even gaan duren, maar dan zal ik jullie eens verrassen met iets speciaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 goede morgen jaap, en de rest van de frummels. nou ik ben benieuwd wat je er van maakt, moet je wel en klein beetje opschieten want ik moet zo weg :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Zo ik heb een fruitontbijtje gemaakt. Meloen met aardbeien, appels en peren, ananas en kiwi (lekker voor je gehemelte.) Papaja's en mango's, bananen en passievrucht. Pruimen en perzikken. En toe een abrikoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedmorgen Bor. Zullen we dan maar heel stil zijn, maken we ze niet wakker. En ik vrees dat ik voor Igor te laat ben. Nu is ze zonder eten de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Zeker, ik ga er zelf echt wel van eten. Al die moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen, hahahaha, nooit geweten dat er 24 flessen in een krat zitten. Weer iets geleerd. Lekker zo'n fruitonbijtje, hier ook amper een oog dichtgedaan. Wat een lang nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen! Lekker koffie. Het word een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 In Nederland dan he, vaak, je hebt ze ook van 12. tilt makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 moggeuh goeie ontbijters, lekker gedaan hoor Jaap Ben nie van ut eten zo vroeg maar fruit altijd wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 nou jaap voor zo'n fruitontbijtje verzin ik wel een smoes dat ik te laat kom op het werk. en madelief heeft al koffie gezet, en als yvonne zo dan de douche wil opruimen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 yah maar zag ze meestal nooit zo vol als je nu omschrijft hoor Jaap Alhoewel ik me vanmorge vroeg dat me ook realiseerde toen ik een groene krat zag staan < voor de visite, en vanwege het gratis oranje shirt wat erbij zat. Die stond er al een week zo, toch gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nee hoor Igor nou jij wegwezen, lapswansje ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 NOU......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Morgu luitjes. Jaap, je bent een schat. Ik had me net voorgenomen dat het afkicken van het roken nu over moest zijn, vanaf vandaag gewoon alleen maar heel gezond eten en zo en dan heb je zo'n heerlijke start voor me!!! Super:sun: En buiten schijnt de zon al weer uitbundig... Ik heb vrij... het kan niet op allemaal.. . Ja hoor Igor, ik maak de douche wel ff schoon, geen probeleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 nee hoor, noust genoeg altijd andere de zooi zo 's-ochtends laten doen pffff, nou snap ik ook dat Jaap geen douche verbouw idee heeft ingeleverd, alleen maar omdat jij een bijna prive douche wilt, en dan ook nog zonder um zelf schoon te maken , nee hoor ga jij maar lekker je centjes verdienen ipv lapswansen hier achter volle tafel en koffie leuten zonder zelf iets ervoor te doen verwend nestje die dan ook nog eens er een lekkere kont indraait ( in dat verwaande nestje dan he ) Fijne dag nog hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ho nou effe Diesel... met het verkeerde pootje uit bed gestapt? Igor maakt in het weekend altijd hartstikke lekkere ontbijtjes voor ons. En als ik laat ben zet ze koffie. En normaal gesproken maakt ze de douche ook weer schoon (hoewel ik eerlijk moet zeggen dat dat schoonmaken niet echt lukt nu die verbouwing al zo'n poos stil ligt) Diesel , lekker bakje koffie nemen hoor, en je niet zo boos maken man... genieten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hihi, ik zie net op tv het verslag van het slecht weer van gisteravond. Heb het gevoel dat wij hier zo'n beetje het enige plekje in nederland zijn dat buiten schot is gebleven... paar druppels en dat was het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goeie morgen lieve kanjers:sun: Borrie slecht geslapen? Jij ook Jaap? Was het te wamme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 yvonne diesel..... heb er even geen woorden voor hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 ikke nie zo gauw boos te krijgen hoor en ik schreef toch dat ze een lekkere kont had LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hihi Igor, ik denk niet dat Diesel het zo bedoeld heeft... ' Zoiets als 'was sich liebt das neckt sich' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: Dieselikke nie zo gauw boos te krijgen hoor en ik schreef toch dat ze een lekkere kont had LOLquote> Kijk.... dat bedoel ik nou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden