fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ook ff aan de paggeti Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hihih... die taart was vanmiddag al gellijk door een ander ingepikt akie... fleur vist achter het net.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 lenie zit nog na te boeren...zij heeft het meeste op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 En ze steken, ik zit vol met bulten het lijkt wel lepra:Disgust; en jeuken doet het als een gek, krabben kan niet natuurlijk dan gaat alles open dus ik wrijf de hele dag. bulten zitten zelfs onder mijn haar op mijn hoofd bulten zitten verder op mijn armen, gezicht en onderrug niet enkele hoor maar niet te tellen qua lichaamsdeel. Will zei gisteren je moet er azijn opdoen Ik heb ruim 3 uur zuur zitten meuren ( stinken ) op de bank. maar helpen ho maar. Vandaag naar de drogist geweest en nestosyl zalf gekregen, nou ja gekocht. Helpt het? geen idee het zit er net op en het zit nu ook in mijn haar gewoon vette bagger in mijn haar nu:$ Ja ik voel me zielig, het jeukt de hele dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: YvonneHihih... die taart was vanmiddag al gellijk door een ander ingepikt akie... fleur vist achter het net.. quote> wrijf het er nog maar eens in ja!! Stelletje Ollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 hmmm ben gek op pagetti. Hier een rommelpotje van allerlei rommel die nog in de vriezer lag. Geen naam voor te verzinnen. Hoop dat Kees het lekker vindt.. wel een flesje light room bij gemikt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: AlbertRemmoNu moet mij even iets van het hartKennen jullie knutten?quote> wel als die n weg is;)quote> Knutte bestaat niet Snoep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: snoepjedan zie je ook onze rimpels nu extra groot natuurlijkquote> Nee hoor mijn oude tv. is maar 10 pixels dus ik zie alleen maar blokjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: snoepje Originally posted by: AlbertRemmoNu moet mij even iets van het hartKennen jullie knutten?quote> wel als die n weg is;)quote> Knutte bestaat niet Snoep:Dquote> echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Joh mensen dat ding is 119 cm. das groot man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: bolletjeJoh mensen dat ding is 119 cm. das groot man.quote> welk ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: akeleiOeps, nee toch Bolletje, zie je nu al mijn vetrolletjes, lovehandels en rimpeltjes:oGeintje, gefeliciteerd tante Bol, lijkt me heerlijk zo'n groot scherm quote> Akkie vetrollen en rimpels tekenen de mens. Juist mooi hoor. En je hebt mijn vetrimpels nog niet gezien.90 kg schoon aan de haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Komt verder bij dat ik 12 Juni naar de tandarts ga voor een ondergebit (grotendeels) Er worden nog vijf getrokken en dan meteen de prothese er in. Jullie hebben mazzel, want ik ga die dag niet werken natuurlijk omdat ik weinig wil zeggen maar typen gaat wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: snoepjewelk dingquote> Woehahahahaha viespeukie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: bolletjeJoh mensen dat ding is 119 cm. das groot man.quote> Waar gaat het over Bol?Nieuwe vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ap, als je jeuk hebt dan moet je er mentolpoeder op wrijven. Waar heb je die jeuk? Want je kan het natuurlijk niet overal op strooien hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: bolletjeJoh mensen dat ding is 119 cm. das groot man.quote> Waar gaat het over Bol?Nieuwe vriend?quote> oh haar vriend is 119 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hihi... ik was eerst nog aan het 'bijlezen' .. en wilde serieus posten.. maar dat laten we maar even voor wat het is geloof ik, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 ik ga hier eens even een litertje roomijs naar binnen werken. Heb ik verdiend. Heb vandaag nog geen tijd gehad om te snoepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Klopt Aak, ze zijn er niet met een bepaalde wind, zal er morgen maar een paar laten denk ik dan:D verder krab ik me gek Koude douche helpt niet hoor Aak, en het zijn écht bulten, je ziet ze ook echt dus. niet te tellen zoveel ik hoop ook dat die zalf helpt, maar tot nu toe? ach wij mensen toch hè, alles moet ook meteen werken toch? ga nog maar even een dikkere laag op smeren:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: YvonneHihi... ik was eerst nog aan het 'bijlezen' .. en wilde serieus posten.. maar dat laten we maar even voor wat het is geloof ik, hahahaha.quote> jij en serieus.....is dat weer nieuw:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Von Serieus mag ook hoor , zéker als je het nodig hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Albert, Nestosyl is goed, het verzacht de jeuk maar doet niets aan de allergische reactie. Wellicht kan je je HA bellen en vragen om Aerius, een antiallergiemiddel. Als je HA het niet voorschrijft kan je zelf Zyrtec kopen. Het voordeel van Aerius is dat het wordt vergoed door de zorgverzekering. Zyrtec moet je zelf betalen. Sterkte, vreselijk die jeuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ohhh lieve Snoep, je weet niet half hoe serieus ik kan zijn. ( maar nu ff niet dus ) Heb trouwens vandaag verspreid over de hele dag de documentaire die onder het kopje Documentaire over alcoholisme bij de 'thema's' staat bekeken. Ik herken mezelf er (god zij dank gelukkig) van geen kant in. Maar echt heel heel indrukwekkend. Naja, was ik toch even weer wel serieus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 weegbree heb ik niet Joop waar haal ik dat? Ik heb ook het idee dat er niks intrekt Als ik wel eens muggenbulten had deed ik er azijn op en dan voelde je dat prikken nu voel ik niks alleen maar jeuk Komt bij dat nu bijna alles onder de zalf zit Mijn ellebogen ingesmeerd maar ik leun:$ ach wat kan `t schelen Ben altijd blij je te lezen Joop:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden