Madelief Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Natuurlijk ben ik nu niet superfit. Maar als je het vergelijkt met de tijd dat ik nog dronk... Toen was ik s'middags om 1 uur alweer kapot. Moest ik eerst mijn eerste roes uitslapen, daarna ging ik weer verder en lag ik er voor 21.00 weer in. Nu heb ik hele dagen en ben ik s'avonds echt wel moe. Maar ik doe nu 3x zoveel op een dag. Mijn moeheid zit vooral in mijn hoofd. tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Snoep, zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 vroeger kon ik wel 7 dagen per week shoppen en nu nog maar 6;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Madelief, Love ye je gaat zo goed nu ben écht trots op je Kijk waar je vandaan gekomen bent en hoe je nu staat RESPECT hoor topwijffie, Liefs Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 AR, dat word niet elke dag tegen me gezegd hoor! Ik ga gewoon van blozen!:$ Dank je wel, zeg ik met een big smile. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hoi allemaal, Ik was nog aan het lezen toen ik mijn vorige berichtje typte, maar zag dat Madelief nog online was en wilde haar dit even heel graag recht voor haar raap zeggen. En Madelief ik meen het nog ook:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 joehoeeeeee lieve mensen m'n tv. is aangesloten en wat is dat mooi zeg. De andere tv. staat nu op mijn pc. bureau. Wat zijn jullie ineens groot geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 nu sta ik pas 5 maanden droog, maar hier ook zo moe, ' ik geef er vaak aan toe, lig vaak in bed, eigenlijk zonde, maar ik heb gewoon de energie niet, vanm ook weer de hele middag in bed gelegen, ' is volgens mij ook niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: borretjeIk moet ineens denken aan een sessie creatieve therapie die ik daar in die kliniek had.Moest ik tekenen; inkleuren,schrijven en praten mocht niet, maar tekenen wat je voelde.Of wat je gedachten bezig hield e.d.Aan het einde was het steevast van zo"n sessie; "En, Bor, welke kleur voel je daarbij?".Moest je een kleur noemen. Als ik zei, blauw. (of welke kleur dan ook..) Was het "Waarom blauw?".Ja, weet ik niet, ik moest een kleur noemen van jou, dan maar blauw he?Een keer was het mis, mocht ik niet meer meedoen een poosje. ( Ik was blij hoor, daar niet van..) Maar toen nam ik de kleur rood. "Waarom rood Bor?"."Rode wijn, mevrouw".Mocht niet."Oke, doe dan maar wit" zei ik."waarom wit Bor?"" Witte wijn, mevrouw".Mocht niet."Nou, doe dan maar geel" zei ik."Goudgeel het liefst"..En toen mocht ik niet meer mee doen ineens.Kan ik niet helpen he, als zij goudgeel misschien met wat "anders" associeert.En dat heb ik uiteindelijk ook tegen de directrice gezegd, toen ik daar moest verschijnen natuurlijk. "Wat is er mis met goudgeel?"Ik zou het niet weten hoor.quote> Borretje, op dat moment is het niet leuk.Maar sorry hoor ik heb er erg om gelachen nu.Ik vond het écht te leuk, en ik vind ook dat het moet kunnen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: jopieweer wakkerietsje later geworden dan de planningen nu dan eerst maar eindelijk eindelijkeindelijken stukkie taart voor fleurchocolade-mousse is het geworden.quote> AAAAAAAAAaaHHHHHHHHHHHHHHHH me like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: bolletjejoehoeeeeee lieve mensen m'n tv. is aangesloten en wat is dat mooi zeg. De andere tv. staat nu op mijn pc. bureau.Wat zijn jullie ineens groot geworden.quote> dan zie je ook onze rimpels nu extra groot natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: Leniedaar log ik even voor in....even snel het puntje pikken!me like choco-taart!!quote> Hey! Mijn taart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: bolletjejoehoeeeeee lieve mensen m'n tv. is aangesloten en wat is dat mooi zeg. De andere tv. staat nu op mijn pc. bureau.Wat zijn jullie ineens groot geworden.quote> OepsHoi Bol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: snoepjeben nog steeds extreem moe na haast 17 maandenquote> Maar gij zijt dan ook een koppige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Lekker Bol, en gelukkig heb je ook nog tijd voor ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Nu moet mij even iets van het hart Kennen jullie knutten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Leniedaar log ik even voor in....even snel het puntje pikken!me like choco-taart!!quote> Hey! Mijn taart!quote> lekker te laat...lenie en ik hebben heerlijk genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Zo niet, knutten zijn hele kleine muggen rond de plassen in Loosdrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: AlbertRemmoNu moet mij even iets van het hartKennen jullie knutten?quote> wel als die n weg is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 En ik ben er.. *steekt tong uit naar bol* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Leniedaar log ik even voor in....even snel het puntje pikken!me like choco-taart!!quote> Hey! Mijn taart!quote> lekker te laat...lenie en ik hebben heerlijk genotenquote> Het zijn altijd dezelfden hé Pikkedieven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Bol is zo stil geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Najaaaaaaaaaaa.. er gaat hier iets niet goed met de snelheid waarmee nieuwe berichtjes in beeld komen... geeft niet. ben er .. en ben ook zo weer weg want de kookwekker gaat af. laat eten vanavond hier. Even vertellen dat moe zijn... ook met ouder worden te maken kan hebben .. heb ik natuurlijk helemaal geen last van hahahaha... en nu weg hier, de kookwekker een kleta geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeBol is zo stil geworden quote> ja bol zit nu verdiept in haar filmsof de tv doet het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: akeleiFleur ola,wrom krijg jij wél taart en ik niet? quote> Omdat ik datte verdiend heb? Gewoon héél hard zagen tegen Jopie Krijgt ge vast ook eens stukkie (oppassen voor Lenie en Snoep, pikkedieven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden