Antoinnette Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goedemorgen, de koffie pruttelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Morgen Fibo, maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ook een goedemorgen vanaf hier eerste druppels regen vallen, heerlijk denk alleen dat het èèn bui is en daarna over, ook best de zon blijft bij mij toch wel schijnen of het nu buiten regent of niet Fibo fijne dag en Suikertje goed geslapen nu met in het vooruitzicht je eigen huisje? Gisteren de draad gelezen viel me op dat er wat nieuwkomers al flink op weg zijn 3, 4 of meer dagen droog vooral voor hun even een felicitatie en ga zo door zou ik zeggen, jullie gaan goed en nu een 2e kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goedemorgen Shahire, heb idd goed geslapen. Nog paar weekjes en ik ben hier weg. Vandaag begin ik met spullen regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Wat een verademing voor je Suikertje eindelijk weg van de plek waar je nu noodgedwongen zit zal inderdaad nog wel een hoop te regelen zijn vervoer, spullen en noem maar op wat is het voor iets, flatje, appartement? in ieder geval alvast succes vandaag bij het regelen van je dingen maar dit zijn wel leuke dingen nu lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Is appartement. Ziet er allemaal prima uit. Hoeft weinig aan te gebeuren gelukkig. Het nu hier weinig spullen, dus ben snel over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Moggeuh fretsels, Ja leuk Suiker kan je kijken wat je n odig hebt (of heb je alles al) ? en vast gaan hamsteren. Wat een rust zal dat je geven, top hoor. Sha lieve nicht jij klinkt ook alsof je heerlijk uitgerust bent en helemaal heerlijk in je vel zit Zo nu ook een bakkie, suiker ja vertel es wat voor huissie en moet je er vel aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik zat de draden even door te spitten vanaf zondag waarschijnlijk moet ik nog iets verder terug en mis wat ik mis Hannah namelijk hoop dat ze zich vandaag even meldt tenslotte is het donderdag...onzinhoekje Suikertje fijn dat je weinig aan je appartement hoeft te doen scheelt je een hoop werk en geld Ha lieve neef Draak voel me helemaal top hoor alleen zijn mijn dagen tekort ik wil teveel in te weinig uren met als gevolg dat er steeds dingen blijven liggen of ik weet niet waar te beginnen het loopt in ieder geval niet weg dus voorlopig zit ik nog niet achter de geraniums Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Borreknor :heart: wat een prima idee van je ik doe vandaag met je mee en neem ook de eerste niet ik begreep dat je gisteren een minder goeie dag had hopelijk wordt het vandaag een betere dag voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 waarom moet ik nu weer dubbel posten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Endoftheroad je zat op de dag van gisteren maar slaap lekker en complimenten voor je 5e droge dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 ben er even helemaal klaar mee lijkt wel of ik alleen maar dubbel kan posten lekker snel de dag vol ben weg, ga even scrabblen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goedenmorgen allemaalB) Ik zie nog geen dagpackt? En ik ben een nieuwe dus durf hem maar niet zo aan te maken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: ShahireEndoftheroad je zat op de dag van gisteren maar slaap lekker en complimenten voor je 5e droge dag vandaagquote> Ja ik moest me nog afmelden voor gister, kom uit de nachtdienst lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hoi Endoftheroad ook jij kan gewoon zelf het dagpact maken hoor gewoon neerzetten: dagpact en dan je naam eronder dan volgen er vanzelf meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Had je geen langere naam kunnen bedenken voor jezelf :D:D ik denk dat ik je voortaan maar gewoon Road noem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Endoftheroad Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Waarom ik minder ipv te stoppen: ik wil niet met alcohol in mijn hoofd zitten. 's Morgens opstaan met "ik neem de eerste niet" vind ik niet leuk. Is dat nu stom van mij? Ja, af en toe drink ik te veel. Meestal gaat het met mijn baclofen goed. Mijn psych vindt dat ik eerst mijn examens moet doorkomen. Twijfels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 o ja goeiemorgen allemaal. Ik kom hier weer boertig binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goede morgen luitjes. Heb heeeeerlijk uitgeslapen. Net een fikse wandeling met hondje gemaakt, zijn helemaal nat geregend. Geeft niet, het zo'n heerlijk rustig zomerregentje... Ik ga eerst maar even een grote pot verse koffie zetten... die van suiker is inmiddels wel leeg denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik ben een groentje van 4 dagen. Kan iemand me uitleggen wat dat dagpact inhoudt? Maar verder: goedemorgen allemaal vanuit het zuiden, hier. En wat zijn "frutsels"? Lijkt me op harige pluizige bollen? Grappig woordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goeie morgen Jen, Het is gewoon allemaal uitproberen meid. Wat past het beste bij jou. Eerlijk kijken naar jezelf en jezelf niet voor de gek houden. Sommigen kunnen minderen, de meesten niet. Ikzelf vind het erg moeilijk om te minderen, daarom ben ik gestopt. Ik ben verslaafd aan alc. als ik zou minderen zou dat voor mijzelf betekenen dat ik af en toe nog aan mijn verslaving zou mogen proeven maar dat is de pest, als ik er een paar op zou hebben, word ik wat licht in mijn hoofd en vind mijn verslaving niet zo erg meer. Mijn gevoelens voel ik niet meer zo erg en na verloop van tijd, (en dat zou niet lang duren) zit ik weer op mijn oude niveau of nog erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Het dagpact houdt simpelweg in dat je een dag niet drinkt, Lavendel. Frutsels? Dat lijkt me fleurtje-Vlaams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goeiemorgen Jen, Bolletje en Lavendel.. Frutsels is een andere uitdrukking voor medeforummers... ik denk dat je de uitdrukking bij Diesel hebt gezien? Ook het woord frummers wordt wel gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden