Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Good murning Fibo, koffie staat klaar hoor. Ennu... onsje minder bij jou? Bij mij mogen er weer aardig wat kilo'tjes af inmiddels. Resultaat van stoppen met roken is zo'n 6 kilo die ik weer kwijt wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: JenEn dan was er licht...Zo gordijnen open, nu de hersens nog aanzetten.quote> Je gaat me toch niet vertellen dat de gordijnen nog dicht zaten he? Open die hap, alle ramen open, frisse lucht naar binnen laten komen, diep inademen en begroet de nieuwe dag:DGetver... ik lijk wel zo'n goeroe:angry:FF boterhammen smeren voor tussen de middag overigens nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: JenEn dan was er licht...Zo gordijnen open, nu de hersens nog aanzetten.quote> Je gaat me toch niet vertellen dat de gordijnen nog dicht zaten he? Open die hap, alle ramen open, frisse lucht naar binnen laten komen, diep inademen en begroet de nieuwe dag:DGetver... ik lijk wel zo'n goeroe:angry:FF boterhammen smeren voor tussen de middag overigens nu.quote> Ehm ja, nog steeds geen kleren aan ook :$Zit nog maar aan mijn eerste koffie zenne, effe tijd pakken, rustig, slow, traag, op 't gemak, 't lief wakker kussen en dan zien we wel weer, kalmkes, nog een koffie, oogjes openen en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedemorgen, wat een metamorfose buiten. Van het éne in het andere uiterste. Suiker, succes mert het bezichtigen van de woning. Vandaag een héél korte dagje werken, 3 uurtjes maar. Amper de moeite dus. Zo en nu ga ik een koffie nemen en alle ramen en deuren open zetten. Effe lekker doortochten, de warmte eruit. Hannah, alles goed? Ik mis je hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Sluit een deal met zichzelf. Vanmorgen in de tuin cursus lezen, en pas vanmiddag sluit ze zich op aan haar pc. Jeuj! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedemorgen.... hoewel dat goede nog even weg kan blijven Veel te vroeg vandaag!! beetje of 2 tekort geslapen eigen schuld, dikke bult... Albert succes bij het klei happen en Suikertje jij vandaag natuurlijk helemaal bij het kijken voor een woning! Snoep haar vakantie erop volgens mij hebben jullie daar om de week vakantie! Smikkie drukke avonddienst gehad las ik zeker de crisisopname van ons erbij gekregen gisteravond, hier namelijk idemdito het zweet tussen de bilnaad gewerkt zeg! Jen moet haar hersens nog aanzetten? klinkt ook goed zo op de vroege morgen een Vonneke die goeroe speelt... eerst maar koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 suiker....dan ga ik heel hard duimen voor je succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedenmorgen allemaal Kom net van mijn werk dus ik duik het bedje lekker in, ik wilde me meteen even afmelden bij het dagpact van 28-05-2012 en aanmelden bij die van vandaag:D Nu dus bijna 24 uur wakker en droog, telt dat dubbel? DAGPACT Albert Lytse Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 en ook Tina goedemorgen lekker kort dagje werken wil ik ook vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 goedenmorgen shaatje zal ik een lekker bakkie voor je maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Nee Marcel, telt niet dubbel Welkom overigens nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Snoep slijmjurk...eerst me uit de auto willen zetten ergens midden in een bos dumpen was ik nog niet vergeten hoor maar vooruit...lekker bakkie gaat er wel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Dit type ik alweer vanaf mijn werk. Gelukkig een kort weekje. Een goede dag allemaal !!, ga snel verder met werken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 doe ik met liefde voor jou:heart: lekker broodje erbij...gezond natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 voelde me net even zo'n hondje wat voor de vakantie eruit wordt gezet dat vind ik ook zo zielig en gemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: snoepjegoedenmorgen shaatjezal ik een lekker bakkie voor je makenquote> Voorkeursbehandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: Shahirevoelde me net even zo'n hondje wat voor de vakantie eruit wordt gezet dat vind ik ook zo zielig en gemeenquote> maar ik bind je niet vast hooren jaap is er ook...dus niet klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 goeiemorgen Sha sunshine Tweede tas hier en dan geef ik mezelf een schop onder mijn kont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: albertina Originally posted by: snoepjegoedenmorgen shaatjezal ik een lekker bakkie voor je makenquote> Voorkeursbehandeling?quote> misschien wil sha delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: snoepjedoe ik met liefde voor jou:heart:lekker broodje erbij...gezond natuurlijkquote> Slijmbal Maar goed... jeminee...wat een drukte opeens hier. Ook goedemorgen tina, bor, marcel, Jaap (hihi, als je over de duvel praat...), Sha en super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Die douche laat nog even op zich wachten, maar dat ligt niet aan mij. De eerste betalingstermijn moeten jullie wel eerst overmaken anders gebeurd er natuurlijk niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: albertina Originally posted by: snoepjegoedenmorgen shaatjezal ik een lekker bakkie voor je makenquote> Voorkeursbehandeling?quote> misschien wil sha delen?quote> Uhmmmm, wat mankeert er tegenwoordig aan mijn koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Jaap, hoeveerl termijnen wil je eigenlijk hebben... wij betalen ons blauw, maar er is nog geen tegel geplakt... Ik begin wel te begrijpen waar die nieuwe vijver en die vakantie naar Wallonie opeens vandaan komen... Nooit van je gedacht hoor. Snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Maar ach, het werkt toch nog? Al die luxe, daar is nog nooit een mens gelukkig van geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Tssssssssssssssss, ik val helemaal stil Jaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden