Gunn Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Welterusten Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @Gun, ga ik morgenavond proberen, kan er na die hele kan thee nu niet meer bij @Witte, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @Bo Fijne droge dag achter de rug, mijn 3 eerste droge weken zitten er op. En jij gaat dat ook kunnen! Slaapwel en tot morgen, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @Frodo, gaaf! Echt goed. Ik duik ook naar boven. Weltruste, voor wie nog online is en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Mijn weekpact is ook geslaagd, ik start een nieuwe. Iedereen gefeliciteerd! Ik sta vandaag 2 weken droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 R.Liesje, je schreef op jouw weekpactdraadje dat het even niet zo goed met je gaat. Wil je er iets over kwijt? en je hebt jouw berichtje hier, op eerste pinksterdag gezet. Kijk even bij maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dank je Bolletje, ik ben er niet helemaal bij vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden