fleurtje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Bo....is nieuw...of oud...of nieuw....of oud....of Ne cola waard in ieder geval. Voor mij dan. Dat heb je als je stopt met roken. Dan pik je de cola van dochterlief. Nee. Ik voel geen schaamte
Jen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Hey AlbertRemmo, jij werkt dus in de horeca? Is dat niet ontzettend moeilijk als je adb wil zijn?
fleurtje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Originally posted by: GunnIdd, Fleurtje, heerlijk weer. 'k ga daarom nog even een blokje om. Tot over een half uurtje. En voor degene die gaan slapen, truste.quote> In den donkere????
Frodo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @jopie, Inderdaad een heftig verhaal. Dit is een posting die je leest en herleest en waar je stil van wordt en die zowel voor de beginnende stopper/minderaar als voor de meer “ervaren” stopper een nuttige ondersteuning is. Omdat je terug beseft waarom je het doet, vanwaar je komt, wat er op het spel staat, wat je kan verliezen maar zeker ook wat je kan winnen. Dit is een verhaal dat ik op momenten dat ik het moeilijk krijg zeker ga herlezen. Groetje, F.
fleurtje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Ik kruip er ook eens in. Voorzichtig zijn zenne akie slaapwel
Gunn Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Én 'k ben er weer. Ja, Fleurtje, g'woon in 't donker. Zolang je in de woonwijk blijft, kan er niet zoveel gebeuren. Welterusten.
Jen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 zijde gij een bange fleurtje? Had ik niet achter u gezocht zenne.
Frodo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Bo Je bent hééél goed bezig. De symptomen die jij beschrijft zijn afkickverschijnselen en heel herkenbaar voor mij. Toen ik mijn 1ste stoppoging deed was ik zelfs 2 dagen werkonbekwaam. Maar na 2 dagen begint dat te verbeteren en na een week voel je er praktisch niets meer van. Uitgezonderd het slecht slapen, dat duurt wat langer. Maar zoals je zelf aangeeft, als het beter begint te gaan Heb je de neiging te “vergeten” hoe slecht je eraan toe was, en dat is een héél gevaarlijke trigger ! Dus zullen we je hieraan helpen herinneren als je hier blijft schrijven hoe het met je gaat. Groetje, F.
MarcelK1970 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Ik wil me even afmelden voor het dagpackt. Ik zeg GELUKT! 24 uur zonder die bende. Laat morgen maar komen;) Slaapse allemaal.
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Fleur, nieuw, 2 dagen jong... @Jopie, dapper dat je het zo beschrijft, een verhaal dat velen kan helpen @Akelei, ook volwassenen kunnen moeilijke dingen moeten doen hoor . Heel veel succes iig
witte Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Hoi endoftheroad Welkom hier op het forum en gefeliciteerd met je eerste 24 uur. Kom morgen terug en probeer er nog 24 uur aan vast te rijgen. Succes ermee!!
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Fro, thx, ben ook wel blij. Ben zelf ook wel eens een kleine week gestopt, en dus weer begonnen. Daarom poste ik het maar ff . Ken uw eiguh . En idd, op dit uur nog klaar wakker. Zeggen ze dat kamille thee rustgevend is, nou echt niet . Hoe was jouw dag?
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Gunn, maak jij alvast de topic aan ? @Endo, ECHT goed en jij ook weltruste @Witte, yes! heb er eerder vanavond over geschreven
Gunn Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Bo, Idd, kamillethee werkt voor mij ook niet echt als slaapmutsje. En 'k drink de thee toch heel veel. Echter, als je maag/darmen wat overstuur zijn, werkt 't uitstekend. Je kunt altijd nog een mok warme melk met honing maken.
witte Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 Sorry Bo, ik heb geen zin om alles door te lezen Ik vind het TOP van je. Er hadden vandaag 1000 redenen kunnen zijn om wel te drinken en jij hebt toevallig maar mooi de juiste keus gemaakt door het niet te nemen. Super, hopelijk kun je een beetje slapen straks. Ik ga nu lekker mn bed opzoeken. Laterzzzzzzzz
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Gun, ga ik morgenavond proberen, kan er na die hele kan thee nu niet meer bij @Witte, slaap lekker
Frodo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Bo Fijne droge dag achter de rug, mijn 3 eerste droge weken zitten er op. En jij gaat dat ook kunnen! Slaapwel en tot morgen, F.
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Geplaatst 27 mei 2012 @Frodo, gaaf! Echt goed. Ik duik ook naar boven. Weltruste, voor wie nog online is en tot morgen.
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Geplaatst 28 mei 2012 Mijn weekpact is ook geslaagd, ik start een nieuwe. Iedereen gefeliciteerd! Ik sta vandaag 2 weken droog!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden