albertina Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik vanavond vroeg slapen, Trutse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 slaap lekker tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik ga ook afsluiten mensen. tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 wel wel wat een rommeltje is dat hier plots ik zou toch liever de avond fijn afsluiten ik kom seffens nog is kijken tussendoor mijn filmpje het is natuurlijk vanavond ook bijna volle maan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Jopie... op z'n minst.. als je terug leest.. zou je je toch kunnen voorstellen dat dit wel een akelige toevalligheid is en de reactie van Hannah niet onbegrijpelijk is na de postings die tussen jullie heen en weer gingen de laatste tijd. Ik vind die laatste zinnen van jou dan ook erg makkelijk, en alles op Hannah afwentelen deze dus: quote : "maar goed zoals wel vaker hier gezegd en geschreven je reactie op mijn posting zegt wat over jezelf niet over mij" unquote Maar goed, ik ga me er verder niet mee bemoeien heb ik dus al gedaan, niet mijn ding eigenlijk.. Hannah kan heel goed voor zichzelf spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Lies, gewoon hier neerzetten wie die pb heeft gestuurd. Ik lees dat meerderen zo'n pb hebben gekregen... ook gewoon melden hier lijkt me. Wat een kul lui. En jammer dat de link van kaandorp zo verkeerd ovekwam. Ik vindum overigens schitterend, zat hier hardop te lachen... Maar ik vind haar over het algemeen heel goed. Ben trouwens blij dat ik weer even iets van Hannah zag I(ook al is niet iets leuks)... maakte me toch wel zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik ga mijn boek uitlezen van Nicci French laterszzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Even aan het telefoneren en iedereen gaat weg welterusten en fijne avond Tina, Bol, Akelei en Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 ik ga ook lekker naar boven....vermoeiend een twee jarige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Dan gooi ik de boel ook maar uit. Trusten lui. En je niks aantrekken van pb's van mensen die rottig doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Okay, het was Lenie. Ik snap het niet, want ik vind haar reacties altijd zo goed! Hier hou ik het bij, ik kijk morgen wel weer verder wat ik ga doen met het forum. Nu eerst voor iedereen welterusten en hoop dat iedereen een rustige nacht heeft. Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: snoepjeik ga ook lekker naar boven....vermoeiend een twee jarigequote> je wordt ouwer Oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Gewoon blijven komen Liesje jij hebt net zo het forum nodig als een ieder ander die hier komt het zou heel jammer zijn als je je door iets of iemand zou laten wegjagen slaap lekker en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Verder is het enige wat ik nog wil zeggen over de PB aan Liesje als er inderdaad instaat dat iemand kan oprotten...vind ik dat zwak en laag aan de grond sta ik er ook van te kijken als Lenie dit zo bedoeld zou hebben ik hoop in ieder geval dat Lenie en jij hieruit kunnen komen en dat niemand hierom weg blijft dat is niet de bedoeling lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik doe geen nachtshift, maar kom hier de volgende twee uurtjes wellicht nog af en toe meekijken, als dat voor iemand nuttig kan zijn, welkom... Laten we het noemen: weekendshift Probeer door de rommel te kijken waar je niets aan hebt Aan de rest: lekker slapen! Fibo, viel het een beetje mee vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Op mijn werk hebben we een nieuw systeem qua medicatie uitgifte voor ons allen nog enorm wennen sommige worden nog door de nachtdienst uitgezet en zitten niet in de zakjes van de apotheek vanmorgen ontbrak er bij iemand een pilletje vanmiddag kwamen we erachter dat ik de verkeerde had toegevoegd dosering etc. waren hetzelfde dat wel maar de èèn wordt opgelost via de maag en die ik gaf via de darmen net voordat ik naar huis wilde zagen we het gevolg: hele protocol aflopen van dienstdoende arts bellen, VIM schrijven, ergens de juiste medicatie vandaan halen.... enorm tijdje mee bezig geweest was me nog nooit gebeurd allemaal goed afgelopen maar toch zit het me nog steeds niet lekker nou ja, zal niet meer gebeuren...weer een les geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 ik ga nog even wat anders doen fijne voortzetting mochten jullie me niet meer zien maar..je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit Shahire, mij zit de situatie met Lenie ook niet lekker. Maar wat betreft je werk, foutjes kunnen gemaakt worden, neem het jezelf niet kwalijk. Je doet goed werk. Natuurlijk is het hartstikke balen, maar het is niet erg. Je hebt het niet onder invloed gedaan. Hou je taai, mss komen we elkaar nog tegen vannacht! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Fibo, dat is dan een klein gouden randje aan dit draadje, tx :-) Hey Shahire, dat is wel balen inderdaad, maar Lies heeft gelijk, hé Endo slaap je nu al? Of dwaal je rond in cyberspace? Me niet doen schrikken, hé, want mn film begint langzaam spannend te worden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hoe is de film, Lavendel? Is hij op tv of op dvd? Ik kan namelijk niet slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 DVD en ik speel hem heel traag af, met vele tussenstops om het zo lang mogelijk te rekken want slapen gaat ook heel moeilijk. Mijn ogen zijn nog zooo groot. Altijd handig om wat filmpjes te hebben liggen... Hopelijk slapen we binnen enige tijd terug beter, hé. Heb je niks meer liggen om te kijken? Of een lekkere nachtfilm op tv? Fijn dat je terug hier bent hoor :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: snoepjevolgens mijn zijn er wel meer die van die misselijke pb krijgenquote> Ik krijg ze nooit Woessies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Tja ik snap dat gezever over de posting van Jopie niet zenne. Wat een gedoe zeg. Kan je nog genen scheet laten of de hemel staat in de fik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Op zich slaap ik ondanks het stoppen prima! Ik heb gewoon een piekeravond. Ik hoop dat je snel beter slaapt Lavendel! Dat gun ik je zo! Geniet nog maar lekker van je film! Fleurtje: Dan heb je mazzel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden