MarcelK1970 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goedenmorgen allemaal. Allereerst laat ik me afmelden voor 01-06 Weer een dag zonder alcohol. En dan maak ik maar meteen een nieuw dagpackt aan. DAGPACKT Marcel Welterusten allemaal;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Waar is iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goedemorgen. Eerst maar even een pot koffie gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 En idd Marjo van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Marcel Lytse:present: Rosa Marjo, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Marjo, ik ken je niet op een paar flitsen na, maar toch van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goeie morgen Suiker, endie, Fibo, Jen en rosa. Lekker bakkie Suiker. En voor Marjo: Meis, waar je ook bent nu, ik hoop dat je een heel fijne verjaardag hebt. Van harte :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goedemorgen allemaal, @Majro: van Harte Gefeliciteerd !! Gisteren heerlijk met vrouw en vrienden uit eten geweest. Vooraf duidelijk aangegeven dat ik geen alcohol dronk, ik gestopt ben en hulp heb gezocht via de HA. Mijn vrienden toonden groot respect dat ik gezien mijn persoonlijkheid, hulp heb gezocht, zij vonden het knap van mij. Dit gaf mij een enorm goed gevoel !! Het eten ging prima en ondanks dat mijn vrienden wel alcohol dronken. Vandaag eerst een uitje met mijn fotoclub en vervolgens een 12,5 jarig huwelijksfeestje. Je ziet wel dat ik vandaag ook alcohol tegen zal komen maar ben ervan overtuigd dat ik het laat staan. Een goede dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Toch raar, eerder was ik altijd blij dat het weer weekend was. Tegenwoordig verveel ik me eigenlijk alleen maar tijdens de weekenden. Door de week heb ik genoeg activiteiten. Maar goed, nog 48 uur en het is weer maandag.. Daarbij komt ook dat ik in het weekend altijd extra veel dronk. Schenk mezelf nog maar bakkie koffie in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Toch raar, eerder was ik altijd blij dat het weer weekend was. Tegenwoordig verveel ik me eigenlijk alleen maar tijdens de weekenden. Door de week heb ik genoeg activiteiten. Maar goed, nog 48 uur en het is weer maandag.. Daarbij komt ook dat ik in het weekend altijd extra veel dronk. Schenk mezelf nog maar bakkie koffie in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Super super. Ook goeiemorgen trouwens. En ik ben er van overtuigd dat je vandaag ook weer goed doorkomt. Ik wens je weer een gigadag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Werk je graag in de tuin, Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hihi.. Suiker maar om je nou zo verschrikkelijk te vervelen dat je alles twee keer gaat schrijven,... das een beetje overdreven. Ik doe mee met nog een bakje koffie, lekker. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Alleen... wat is er aan de weekenden dan anders voor jou dan de doordeweekse dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ja Jen, maar is wat lastig als je geen tuin hebt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik wil behulpzaam zijn Suiker. Hier een tuin met veel onkruid en snoeiwerk, kom maar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hihi... daar konden we op wachten dus... Nou Suiker...snel je bakkie leegdrinken, ik smeer intussen wel even wat broodjes voor je en dan huphuphup richting Jen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Yvonne, op werkdagen ga ik dingen doen op activiteitencentrum. Is weekend dicht. Verder heb ik door de week wel sociale contacten, maar in het weekend zijn daar de kinderen thuis en laatik ze met rust. Maar ben niet depri of zo hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ben onderweg hoor Jen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Tas koffie (ha, dit is dus mijn Vlaamse inslag, Johan Frodo en lavendel) en dan de Belgische wetgeving inzake privacy-bescherming. Interesseert me eigenlijk wel :$ See you later alligators! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ho heven Jen, ik ben je nu even kwijt geloof ik... wat bedoel je nou met Johan, Frodo en Lavendel en de Belgische wetgeving?? Ook heeeeeeeeel egoede morgen Akie... ik maak wel ff nieuwe broodjes voor je, die andere zitten inmiddels in de rugzak van Suiker, die nu op zun fietsie stapt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Suiker, dan begrijp ik inderdaad heel goed dat de weekenden heel lang duren. Hopelijk gaat dat toch ietsies anders worden als je je huissie hebt, dan heb je wat meer armslag en heb je misschien meer mogelijkheden een hobby te ontwikkelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 De koffie staat klaar voor Suiker... @Yvonne, ik had het met Johan, Frodo en Lavendel over de verschillen tussen Vlaams en Nederlands, en waarom iemand direct merkt dat ik Vlaams ben. De Belgische wetgeving inzake privacy is gewoon een stuk leerstof dat ik moet verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hihi... goed dat je het ff uitlegt... leuk. En ja... er zit een aardig verschil in het gebruik van de taal door 'die rare ollanders' en de vlamingen... Heerlijk. En vandaag dus de belgische wetgeving o.a. op jouw program...mooi... ik zal je vanavond wel overhoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goede morgen Marjo van harte gefeliciteerd :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 DAGPACT Marcel Lytse:present: Rosa Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden