Antoinnette Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen Koffie pruttelt en de broodjes staan in de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen Fibo, neem een kop koffie. Je hebt er iig een mooi muziekje bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen bor, dacht even dat je je vergist had in de dag. Het is idd vroeg voor de zondagochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen, hier is het echt zondag, tenminste zo noem ik dat dan. De regen komt met bakken de lucht uit en ik verwacht niet veel goeds, qua weer dan hé. Dat wordt dan mooi een dag om een flim te kijken, gister de DVD gekocht "The Iron Lady" gespeeld door Meryl Streep. Mijn favo actrice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen Albertina Maand is idd juni ipv mei, domme vergissing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Mogge vroege vogels. Hier zegt de buienradar dat er een hele grote regenwolk op komst is. Lekker, t'is zondag. Ik zou gras gaan maaien maar ja...dat ken nou niet... Jammer, heel erg jammer. Heb een fijne dag. Meryl Streep, leuk Albertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goede zondags 's morgens las net bij de draad van gisteren AR vandaag een half jaar droog staat dus AR als je leest helemaal topperdewopper voor en van je!! :heart::heart: Jaap een leuk feest gehad jammer als er toch mensen bij een eenmalig feestje geluidsoverlast blijven houden maar waren zij het niet dan was het waarschijnlijk wel een ander geweest overigens leuk nummertje, ik kende haar niet Voor Dylan ook nog even felicitatie :light::light: zag dat hij ook zijn eerste droge maand had behaald eergisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Fibo, Katie Melua kende ik ook niet ik voeg haar meteen even aan mijn lijst toe erg leuk nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goeie morgen kanjers. Het regent hier ook pijpestelen zeg. En ik heb vandaag dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ha 'tante', dat wordt dan regenpak aan vandaag als ik op de buienradar kijk zit heel Nederland momenteel in de regen volgens mij heeft alleen Vonneke het nog net droog maar die is ook straks aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen mensen. Zo, heerlijk geslapen gelukkig. Gisteren helemaal niet hier geweest, erg drukke dagen gehad. Oven staat aan, ik ga een toscaans broodje bakken. En de zondagsoep word bouilla baisse, yammie! Vanmiddag komt mijn dochter, gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ja erug hé Sha? Maar als we geluk hebben hoeven we geen gewonde dieren te halen. Ook geen vastgebonden dieren. Het regent dus mensen gaan nu niet de straat op om ze vast te binden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 AR, van harte gefeliciteerd met je half jaar droog! Dylan, jij ook gefeliciteerd! Supergoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Het idee dat mensen hun dier vastbinden...walgelijk maar ik weet dat het gebeurd ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Stuur dat broodje straks maar deze kant op Made Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ja Sha. we leven in een wegwerpmaatschappij. Als het dier groter wordt, en met heeft verplichtingen aan het dier, gooien ze hem weg. Weet je, ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen. Eerst maak je een dier afhankelijk van je, daarna wordt ie gedumpt. Dadelijk zijn de kinderen aan de beurt. Ach ja, we zien wel, ik voel me altijd goed, als ik een dier weer red. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Sha is goed, het staat te rijzen, ff wachten nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Bolletje, onbegrijpelijk he? Hier komen ze aanlopen, katjes dan. Ik heb ze allemaal laten helpen want het werden er teveel. Nu is het een vaste groep, 12 heb ik er. Ze hebben zo een fijn leven. Ik heb kleine hondenhokken buiten staan, daar liggen ze heerlijk in te slapen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goede morgen luitjes. Is er nog koffie of moet ik effe verse zetten? Heb al de hele draad van vandaag bijgelezen Buienradar zit er nou toch echt naast hoor, het is hier nog steeds droog. Wel helemaal dichtgetrokken, maar ik zie ook niet zo snel van die donkere regenwolken in de buurt... tis ook nog eens windstil.. En gisteren was weer een kadootje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen! Tijd voor koffie... Alles wel? @AR, top! Van harte! @Dylan, ook top! Klasse! @Bol, onvoorstelbaar he dat mensen dat doen. Gelukkig ben jij er om ze te redden. @Madelief, ik lust ook wel een stukje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ha Von! Hier regent het al uren. Maar idd gisteren was het heerlijk. Nu krijgen de plantjes een kadootje.... En ja lekker nog een straf bakkie koffie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Hoi Bo! Ik ben gul vandaag, jij krijgt ook een stukkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ja Made. maar als er nu eens wat meer mensen zouden zijn die hetzelfde zouden doen als jij, hadden wij het wat rustiger. nu komt er weer een hele drukke tijd aan, want er worden veel jongen geboren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goeiemorgen Bo en Vonnie:sun: Ik hoop dat het vandaag hier ook een beetje droog wordt. Moet nl. nog een boel watervlooien vangen voor mijn, sinds gisteren uitgekomen, 2 ml. mtr. grote visjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Bol, ik weet dat er jaren geleden in veel gemeentes eens per jaar alle katten die losliepen werden gevangen (katteneigenaren werde van te voren gewaarschuwd) en dan werden die katten 'geholpen' en later weer losgelaten. Ik hoor daar eigenlijk nooit meer over.. wordt zeker niet meer gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden