Lytse Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Hallo lieve Madelief, Jij en je man veel sterkte in deze tijd. Wat een onzekerheid en stress en wat een geluk dat je niet meer drinkt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Sorry Mijn moeder (77) aan de telefoon voor mijn verjaardag. Kon even niet antwoorden dus 52 ben ik geworden Mike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Nou lekker dan Jane:$ Ga `k morgen wel weer ergens anders groente scoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Fijn dat je je echt jarig voelde vandaag AR. Ik ben blij voor je dat je je moeder nog hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik ben eindelijk weer eens een dag droog door gekomen. Het begin is weer gezet. Morgen zou ik graag weer op het dagpact gezet willen worden. Dus wie er morgenochtend aan denkt??? AR??? Bedankt alvast. De rillingen zijn er al weer haha. Ik raak er aan gewend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Haha 52 jaar dat is mooi. Nog een jong tijgerwelpje. De jeugd heeft de toekomst. Beetje late reactie. Speel wat piano tussendoor. Nee geen lang zal die leve. Dat ken ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Madelief Sterkte Rickert ook sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 En weer verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik vind het niet leuk om uitgelachen te worden ("Belgenmop") terwijl ik baclofen serieus opneem. Redelijk gefrustreerd hier. Soms lijkt het toch alsof minderaars hier niet serieus worden genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Voor vanavond stop ik er weer mee. Jootje: goed van je dat je weer een dag droog bent. Het begin is er!! Hou vol hoor. Welterusten allemaal, ook voor mij is het droog gebleven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Lytse trusten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Albert, hahaha en dat voor een bloemkool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Jen, ik zie dat het bb is, op de baclofendraad. Kan je hem beter daar antwoorden, toch. bb is hier bijna nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 weltrusten lytse en goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Je hebt gelijk Soothe, maar ik heb momenteel geen zin om daar te antwoorden. Ik wilde even mijn frustratie kwijt, dus deed ik dat op een veel gelezen draad. Kinderachtig, ik weet het, maar het kwetste me echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik kan soms door alle draden de draad niet meer vinden. Madelief, ai, dat had je al een paar keer aangegeven. Zwaar, iedereen krijgt een tik mee van de crisis. Sterkte hoor. Lytse, Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ben nog aan het bijlezen hier... Lytse, die allerslechtste chauffeur van Nederland intrigeert me. Had ik misschien ook naar moeten kijken Terusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ja dat was leuk Jen. Maar was de laatste uitzending Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik ga ook slapen lieve mensen Weltrusten allemaal en ik wens iedereen een goede en rustige nacht toe liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Jen, van mij mag jij minderaar zijn hoor. Geen probleem. Voor mij is het niet weggelegd. Ik meen te begrijpen, dat je er niet bij hoort te drinken, maar het fijne weet ik er ook niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Zooooo heerlijk als je niet vroeg hoeft te beginnen op je werk... alleen houdt dat wel in dat je dan ook gewoon heel laat weer thuis bent.. Leuk Fleur, maar niet meer kuikentjes beloven als het een braakkip betreft hoor Heb wel heel erg genoten van Psycho Killer, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Trusten Jootje. Morgen een droog dagje hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Voor mensen die het begin van de Venus-eclips nog even willen zien voor het slapengaan: rond 23u45 begint de Webcast van de NASA vanuit Hawaii. Kans op bewolking daar is klein. Rond 0.09 zou Venus de zon een eerste kusje moeten geven. Enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Dank je, Soothe. Je rustige reactie kalmeert de boze Belg in mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: albertinaAlbert,hahaha en dat voor een bloemkool?quote> Lieve Tina:heart:Wat in mijn hoofd zit zit niet in m`n je weet wel hènog gekeken naar wat anders hoor, maar zinde me nietBloemkool, saucijzen (had ik al) en aardappelen (had ik al)Moet ik dan die hele planning omgooien?Ja ja er zijn ergere dingen, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden