albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hannah, een jenever. Johan, ik zie het op internet een windhoos, Verder is er nog niets bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik zie ut Johan. Lui, wij hebben een plat dak hier. En daar staat nu plat water op door de regen .. En om het plat te zeggen: Deze dame gaat plat nu. Echt wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hebben jullie gedronken of wat, hihihi ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Zo bont maakte Heintje het zelfs niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: bolletjeIk ben eigenlijk van beroep een nymphomane Tinus, maar zit nu in de W.A.O. Wettelijk alcohol ongeschikt. quote> Nou volgens mij beun je in deeltijd bij.Niet qua WAO maar wel qua HA's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Von, wat zeg je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Yvonne, je kan beter pas gaan slapen als het PIKdonker is. Slaap je beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 En ik heb morgen zowaar examen over, o.a., de vrijheid van meningsuiting. Overheden mogen gelukkig nÃet censureren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Jen,ik wens je alvast veel succes voor morgen en ik zal voor je duimen. Je haalt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: albertinaNou volgens mij beun je in deeltijd bij.Niet qua WAO maar wel qua HA's.quote> Stttttt Tinus dadelijk zit er van de belastingdienst hier ook iemand die aan de alc. verslaafd is.Mensen ik ga ook doen wat Vonnie al de hele avond loop te roepen. Afsluiten. Voor iedereen een nachtkusje op jullie voorhoofd en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Wel Yvonne, dan kan ik alleen maar sorry zeggen als ik jou gekwetst hebt. Ik heb het inderdaad helemaal zo niet begrepen. En dat van die stemmingmakerij begrijp ik al helemaal niet. Ik had het gisteren enorm lastig en had het gevoel dat er mensen "ondergesneewd" werden en wou daar voor in de bres springen, that's all. Het zal ook een deel eigen projectie geweest zijn, omdat ik vond dat ik mezelf heel slecht voelde en ik het niet kon uiten. Jij bent wel een pittige dame, hoor :-) Peace? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hahaha! Ondanks mijn humeur, (jeweetwelvollemaan) heb ik hartelijk zitten lachen om jullie. Bol, ik ga eens kijken of onze belastingmeneer ook een alci is, hij is hardstikke gek, en dat zijn wij ook;) Die heeft de pik op ons en wil de stekker eruit trekken. Enne, heb je nu een TOYBOY gevonden in je nieuwe HA??? Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Lavendel, fijn dat je je blijkbaar weer beter voelt. Bolletje; een Wettelijk Alcohol Ongeschikte nymfomane??? Hoe verzin je het? :D Jen, veel succes met je examen morgen, zal voor je duimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Denk het ook Madelief, en als Venus de zon dan ook nog een kusje geeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Madelief, hebben jullie een zaak die op het punt staat failliet te gaan?? Wat ontzettend heftig zeg... Heel veel sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ja Chrissy dat klopt. Moeilijk is het, vooral voor mn man. Gelukkig drink ik niet, anders had ik hem nooit zo kunnen steunen als nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Luitjes, ik wens jullie nog een fijne avond. En PIk het niet dat de alcohol je de baas is. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Made, heb ik ook na het tanden poetsen hoor, heb ik dus ook een tic waar ik het vanavond dus zonder moet doen Nog zo eentje: na het douchen... Wat ontzettend * zeg. Fijn wel dat je je man nuchter zo goed kunt steunen! En je bent een kei dat jij in deze stress het droog weet te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Chrissy, ben jij ook gestopt met roken? Sorry dat ik dat even niet uit mijn hoofd weet. Maar als het zo is, hardstikke goed! Ook ik moet er snel mee ophouden. Hopelijk heb ik je geen trekmoment bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeTactive schreef me dat de toon van mijn berichten niet naar behoren is van tijd tot tijd.Ik vraag me af hoe hij/zij dat hoort?Bovenstaande kan ik rustig gezegd hebben, geïrriteerd, cynisch of zelfs met een lach.Gek toch?quote> Omdat mijn omgeving van niets weet, zocht ik naar lotgenoten al was het alleen maar om de worsteling te delen. En kwam in dit forum terecht. Voor de broodnodige hulp. Dat hielp me enorm de 1e week! Tot jij je erin mengde en mijn hulpvraag als beginner doodsloeg. Ik neem alles als mijn eigen verantwoordelijk. Verlaat wel door jouw toedoen dit forum. Ik heb enorm respect voor Tactive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Lieve Bo, Waarom laat je je zo snel uit het veld slaan? Niet iedereen is tegelijk met jou op het forum. En soms vat iemand een berichtje anders op dan je bedoeld. Misverstanden zijn o zo menselijk. Daarom hoef je toch niet gelijk weg te gaan? Geef het een kans, je weet dat je het nodig hebt. Dus je hebt jezelf ermee door zo snel af te haken. Echt, probeer het gewoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Klopt Madelief, allebei vandaag. Geeft niet hoor, je kunt moeilijk alles van iedereen uit je hoofd weten hè. En nee, je hebt me geen trek bezorgd, had ik al Geniet lekker van je peuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Bo, meisje, dat is het toch niet waart! Ik herken je situatie zo erg...."omdat mijn omgeving van niets weet...." Ik ben ook niet altijd met iedereen akkoord, maar probeer daar door te kijken. Denk in eerste plaats aan jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Bo, je berichtje raakt me... Verlaat aub niet hierom het forum, dan doe je jezelf tekort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 weltrusten luitjes. en bo trek het je niet aan. heb ik ook niet gedaan. en ik vroeg hetzelfde als jou weet je nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden