Gast Agnieta Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goedemorgen Frummeltjes.. http://www.youtube.com/watch?v=b_Q8YA20S1k Rise and shine.. Hier beslist geen zon maar dan zorgen we zelf wel dat hij schijnt vandaag. Eerst even koffie en thee voor jullie zetten Frummeltjes en de jus staat in de koelkast.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goedemorgen allemaal:) Waarom kan ik niet gewoon antwoorden? Ik "mis" het lege anttwoordscherm onder in beeld...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Kan nu alleem door op beantwoorden te klikken een bericht hier plaatsen, vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik kan toch gewoon "snel antwoorden" onderaan hoor... Goeiemorgen allemaal! borretje, is dit nou jouw première als dagdraadmaker, of vergis ik mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Normaal krijg ik altijd een leeg scherm onder in beeld waar ik mijn bericht in tik Bor. Nu moet ik op beantwoorden in de blauwe balk onderin het bericht van iemand drukken om iets te kunnen zeggen hier. Dan opent zich een nieuw scherm en moet ik op "beantwoord onderwerp" drukken en dan komt mijn bericht pas hier in beeld. Vreemd, nooit eerder gehad. Zit nu wel op de mini laptop van mijn werk dus mss ligt het daaraan... Probeer het zo eens op de eigen laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goedemorgen iedereen. Lekkere koffie bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Heel goed bor, en de koffie smaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik heb het.veld snel antwoorden ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Zit achter eigen laptop en heb nu wel weer het veld "snel antwoorden". Zal aan de "werk laptop" liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Koffie was lekker trouwens Bor. Nu onder de douche, nog wat "dingetjes" doen en dan een dagje Amsterdam. Blijft hopelijk een beetje droog vandaag. En anders de plu mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik denk dat het een privilege is voor degenen die ooit het dagdraadje hebben geopend. Denk dat het bij jou nu misschien ook wordt toegevoegd bor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... dat ik DIT nog mag meemaken... Bor heeft de opening gedaan En een heerlijke bak koffie gezet. Lekker Bor... Leuk met een hoofletter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Uhmmm.... ik zit nu even te kijken... maar de mogelijkheid 'snel antwoorden' heb ik ook niet. Wel ooit gehad maar hij staat er nu niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Als een roosje Bor. Heerlijk. Zelfs niet even wakker geweest tussendoor.. en dat overkomt me niet vaak. Mag meestal toch wel 1 of 2 keer even de badkamer een bezoekje brengen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 In internet explorer kan ik ook niet "snel antwoorden" blijkbaar. In chrome wel. Browser-probleempje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Denk het ook Bor. Maar ja, als ik zie hoe veel mensen hier vaak hartstikke moe zijn en toch heel slecht slapen.... ben ik over het algemeen best een mazzelkont hoor. Ook goedemorgen Jen, hm, zou inderdaad wel eens door die browser kunnen komen. Heb daar mee zitten klooien een paar dagen geleden. Overigens ook met een update van AVG en krijg nou iedere keer dat ik 'iets' wil doen een popup met vraag voor toestemming.. Om gek van te worden, moet de hele boel toch maar eens even goed onder handen nemen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: borretjeDagpact;JootjeBoBorAlbertLytseLavendelquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hemelwater zou op zijn Joop?? Ik heb niks van de regen meegekregen... maar zie nu dat het hier ook wel heeft geregend. Las dat je stappen onderneemt ivm hartklachten. Verstandig. Hoop dat alles toch mee zal vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: borretjeDagpact;JootjeBoBorquote> Je vergeet Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ach Tijgertje heeft het al gedaan. Ik ben meteen weer weg. Ben redelijk * op het moment. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Mik ik toch nog even een 'goede morgen Kippenbil' er achter aan Fleur En tsja, dat moment heb ik gisteravond al gehad toen jij je bedje al was gaan opzoeken, hihi.. Ik ben het gelukkig weer kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goede morgen AR ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hihi... zit te denken: ' maar AR is toch al geweest' .... .... maar dat waren Max en Fibo... tsja, jullie lijken ook zoveel op elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goedemorgen! Dat is alweer een tijd geleden. Alles goed met jullie? Minderen en stoppen succesvol? Hier gaat alles nog steeds goed. Nieuw fenomeen: er komen nu zelfs dagen voor waarop ik niet eens aan alcohol gedacht heb! De aandacht mag zeker nog niet verslappen; ik heb gelezen dat voor velen bij ongeveer drie maanden een kritisch punt bereikt wordt. Nog een aantal dagen te gaan dus en dan kom ik eraan, Jan1000! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden