Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Tante Bol heeft nu 2 motorjacks Cali je kunt zo bij haar achterop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Tante Bol aan de sjans :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ppff...ik snap er echt niks van en ben al helemaal niet boos ik word daar gewoon triest van ik wil me best verontschuldigen maar ik weet niet eens voor wat? ik ga alvast niet verder in die emoties want dat is al helemaal niet ok voor mij zo jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hoi Luitjes, ik neem tijdelijk wat afstand. Hoofdzakelijk door persoonlijke omstandigheden. Bovenstaande terzijde kan ik hier momenteel ook mijn weg niet vinden. Ik houd mij wel staande hoor, zo nu en dan lees ik wat mee,. Om in de trand van Adam te spreken. Ga Goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Lavendel, ik heb voorgaande ook gelezen en ik lees het weer anders dan de vorige bij mij komt het over alsof je de nieuwe wilde 'beschermen' dat ze niet meteen schrokken van de reacties die waren geplaatst zo leest iedereen het dus anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Bij mij achterop Sha?????? Niks daarvan ik ga ook niet bij hem achterop. Ik ga wel langs de kant lopen zwaaien. Ik ga nog niet achterop al krijg ik er een hoop geld en een kerel bij. brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 @JohanW, nou ik schrik soms ook wel van reacties en hou mijn adem in. En tikken en bannen zijn echt niet leuk, maar blijf er niet voor weg - dat wilde ik eigenlijk zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ach Bol, doe eens gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja hoor Fruitje ik houd het al twee en een half jaar helemaal droog. Hoe is het vandaag met jou gegaan? Weer iets beter? voel je je ook weer wat prettiger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 hey dank je Shahire, zo had ik dan ook helemaal bedoeld en ik heb ook laten weten dat ik Fleurtje mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Haha Cali, je eerste bewijzen al in je inbox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Nou mensen, ik ga zo plat. Voel me niet lekker, beroerd, koud en heb honger. En een rauwe......... Dus nog even een kop thee denk ik en dan maar naar bed. Morgen om 6 uur opstaan en dan mijn laatste liter pre- pep naar binnen en dan naar het ziekenhuis. Fijne avond verder en tot morgen. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wouter (Cal... ).. ik kan jou maar 1 advies geven als mensen nare berichten via de pb sturen: gewoon hier in het openbaar op reageren. Wat misselijk om via een pb jou 'aan te vallen' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 CaligulaDH, waar staat dat DH voor? De Held? Begin maar gelijk met die persoonlijke stats. O jee, het wordt weer ruzie hiernaast. Pasgeleden van 22.30u tot 02.30u. Ik liep helemaal te bibberen en wist niet of ik de politie moest bellen of niet. Toen belde er een andere buuv die me meedeelde dat ik de politie moest bellen haha. Doe het lekker zelf. Straks heb ik de politie tot 's ochtends 7.00 over de vloer. Ech nie. Ik was wel alcoholvrij trouwens dus ik had ze kunnen ontvangen;) Heb wel een uitdraai van de Stichting Huishoudelijk Geweld in het Turks uitgeprint en door de bus gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Emma.. pfff. aardig wat 'belasting' voor je nu. Hoop dat je lekker kunt slapen. En sterkte voor morgen. ... en natuurlijk hoop op een mooie uitslag daarna..,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik vind het jammer dat Bo hier zo aangevallen wordt. Ik begreep wel dat ze zich gekwetst voelde, ook al bedoelde Fleurtje het niet zo. Hoe je het ook draait of keert, het is niet Bo die beslist heeft dat er een ban gekomen is. Zo stom van de ban overigens, we zouden allen de kans moeten hebben om als volwassenen de zaken uit te praten. Volgens mij zou de boel dan veel sneller bedaren, en zouden de gemoederen niet zo verhit raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Emma, heel veel succes en sterkte morgen in het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Johan, ik heb eerlijk gezegd nog nooit nare berichtjes gekregen. Ik krijg eigenlijk ook zelden berichtjes :$ Ik ben niet populair! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Op dit moment zijn er 19 gebruikers ingelogd bij 22 loopt het forum vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 19 ingelogd, dacht daar maak ik een mooi getal van, word ik de 20e. Mislukt helaas, toen ik me aangemeld had waren er nog maar 18... Een goedenavond trouwens allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Originally posted by: Shahirebij 22 loopt het forum vast quote> Dat meen je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Nee Jen, tuurlijk niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Zo, ik ga maar lekker mijn bedje opzoeken, ben een beetje moe. Fijne avond allemaal en een goeie nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hey Har leuk dat je er bent tijd geleden dat we samen online waren volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden