Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ik ben een beetje naïef Sha :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 en ik soms een beetje vervelend Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ik had het ook geloofd Jen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Slaap lekker Lara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 slaapwel Lara en bedankt :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hallo Scha, 't is zo moeilijk je te treffen. Maar het is nu gelukt en dat maakt me gelukkig Je gaat goed hè, en helemaal knap, je houdt vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Har, ik zie dat jouw datum ook nog steeds staat fijn te zien! en ik ga gewoon door nou gewoon.... kom wel dingen tegen waar ik soms nog van schrik maar drinken wil ik niet en zal er ook alles aan doen om dat zo te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Heb ik het mis of is het zo dat ik Endoftheroad al even niet meer gehoord heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Jen, Als ik had geweten dat het zoooo diep bij je zat. Om je te troosten: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hihi dank je Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Mensen ik ga afsluiten, stond nog ingelogd. Ik meng me niet in de discussie, mijn eigen "strijd" is al zwaar genoeg. Ook heb ik in korte tijd al 2 tikken gehad.... Zeer onterecht, al zeg ik het zelf. Iedereen veel sterkte en een goede nacht toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Originally posted by: CaligulaDH Maar goed...ik vind dames in mantelpakjes en vooral met strenge bril heel eng... (juffrouwcomplex???)!quote> O dan zit ik wel goed hoor, ik ben een beetje een ma Flodder type. rook nu alleen nog maar zware sjag, en stook geen jenever meer maar verder zit alles er op en er aan hoor, tot kaplaarzen toe. Alleen mis ik nu m'n voortanden. Zijn eruit geslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja Fruitvlieg je weet hoe die afkickverschijnselen voelen, je hebt het al eens mee gemaakt. maar je weet ook dat de tijden die er na komen, weer fijner zullen zijn. Houd moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Petje af Scha.... Je bent echt goed bezig, volhouden dus.... Ik ga naar mijn beleving ook goed, ik ben niet droog maar maar wel de baas. Ik maak uit hoe ver ik ik ga en niet de fles. Tot nu toe gaat het prima. Drink alleen bij gelegenheid, een etentje, een feestje en dan kan ik ook maat houden. Ik ga niet meer de controle over mezelf verliezen, als dat dreigt, of erger, gebeurt, kap ik er helemaal mee. Ik ben een gelukkig mens en hoop dat jij, en trouwens alle forumers dat ook zijn of worden... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Jopie Ergens zijn we het kwijt geraakt. Jammer misschien Maar mogelijk ook niet Ieder zijn eigen mooie pad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Jopie, Je doelt denk ik met die weken op mijn pact met Fleurtje. Ik dacht meer aan waar wij het over hadden. Het grotere geheel, onze kleine maar vaak zo doorslaggevende inbreng.... Maakt niet uit, wens je alle mogelijke soorten van geluk in een overtreffende trap. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 'je doet weer mee' je bewust worden van wat er om je heen gebeurd mooi omschreven Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 gefrummelde, nog een fijne voortzetting ik ga nog even wat andere dingen doen zit alweer te lang achter de pc had eigenlijk een klus achter de naaimachine moeten doen morgen maar bij daglicht (goeie smoes om het nu niet te gaan doen) slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hoi iedereen, hoewel ik gedronken heb, even een hallo. (gedronken = 2 glazen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Goeienavond Esperanza. Ben je eigenlijk een minderaar of een stopper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hey Jenneke, het antwoord moet zijn STOPPER. Hoewel ik liever een minderaar wil zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 By the way, hoe is het met je studie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Nog twijfels dus Esperanza? Kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik zit middenin de examens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik vind mezelf ook super, Caligula. Misschien moeten we gezellig samen pb'en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden