Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 inderdaad...ben benieuwd wat ie er van zal gaan zeggen...misschien is hij wel hartstikke trots dat je er voor gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 spek altijd he!!! doe maar een bloemetje.. ben niet zo'n snoeper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: Lenieinderdaad...ben benieuwd wat ie er van zal gaan zeggen...misschien is hij wel hartstikke trots dat je er voor gaat!quote> Dat denk ik ook en is hartstikke lief en leuk maar allerbelangrijkste is dat ik trots op mijzelf ben, en naar zijn reactie ben ik ook wel benieuwd, hij weet ik met mn alcoholmisbruik zit maar zegt er niets over, want hij accepteerd me zoals ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goede avond, als ik nu es twee maanden vrijwilligerswerk ging doen in zuid amerika. Kids mee, rustig aan, maar weer wel een avontuur. Heb al eens rondgekeken en zeker niet onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 nou succes dan straks.. X ga even beslag maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Vicks, goed en veel eten helpt heel goed. Ook iets eerder eten, althans dat deed ik altijd, is een idee als dat mogelijk is. Wees lief voor jezelf, doe alles behalve die eerste nemen. Hier Chili con carne, een grote pan. Maar pannekoeken vind ik ook heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Vicks ETEN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Vandaag Lasagna met komkommerslade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Nien! Wat een goed idee! Als ik kon ging ik mee. Wat voor vrijwilligerswerk heb je in gedachten?? En je kids? Hoe vinden die zoiets? Ben tussendoor aan het koken, dus ik kijk zo weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Madelief dat komt wel goed, er staat een Duvel van partner maar dat lust ik toch niet en restant wat ik wel lust vanmorgen weggegooid en ik wil het helemaal niet eens, het moet eens genoeg zijn en deze cirkel doorbroken worden want zo kan het niet langer en zal ik zeker niet oud worden en wil juist eens écht gaan genieten. Gegeten heb ik al en had vandaag al meer trek als normaal, als ik dronk dan was de eetlust al vergaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: AlbertRemmoVicks ETEN!!!!!quote> Heb al gegeten maar zou best nog wat lusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Een vriendin van vroeger is al heel lang bezig daar (eigenlijk meer midden amerika) met het opleiden van de inheemse bevolking zodat ze zelf les kunnen geven. En ja ik weet het, ook ik heb heel veel bedenkingen bij ngo's vaak. En hun bijna "gaan bekeren en zieltjes winnen". Maar langs de andere kant doet ze daar ook echt wel veel goede dingen. En nu tijdens de zomermaanden "moeten" we toch niet echt iets dus dacht ik dat het misschien wel zinvol zou kunnen zijn om daar te gaan helpen. En ook zinvol andersom dat mijn kids zien dat "onderwijs" niet zomaar iets is . Dat ze daar best dankbaar voor moeten zijn. En ja Madelief, voor hun is dat een avontuur he dus prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Vicks, zet hem op hoor, ga ervoor. Je zult zien hoe trots je man op je is, het is het echt waard!!! En als het moeilijk wordt, hier komen hoor en anders iemand bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Aha! Het klooster! Daar had ik het onlangs ook nog over. Maar dat is voor als de jongens groot zijn en hun plan kunnen trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 CaligulaDH, ik heb even gebeld daarheen en ze zitten vol al haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 hahaha..het klooster.. nee veul te rustig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Wouter, de broeders van liefde. Gritselen van steen-perkjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Nien, klinkt goed! Zijn ze verbonden aan een hulporganisatie? Misschien kunnen ze je tickets een klein beetje vergoeden? En ja voor je jongens is dit een groot avontuur! Jopie, wezen winkelen? Melig? Hier ook dus... Zit het in de lucht? Mijn stemming is 180 gr. gedraaid. Vraag niet hoe het komt, maar het is zo, gelukkig maar. Ik was echt de diepte aan het inglijden. Depri en sielugghhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 VM waarom zou je het niet doen?? Cali je doet me zo hard denken aan....euh.....maar er zijn er wel meerdere van je soort ;-) Tof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 mensen..m'n hondjes komen er aan...tot laterr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Het is me wereldvreemd hoor om rond deze tijd gewoon nuchter te zijn, vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Mensen ik ga eten. Tot later. Vicks, hou vol he? Alles is een 1e keer nu. Mooi en raar tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Smakelijk eten Madelief en het komt goed voor vandaag, hoop zo ik slapen kan vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Vicks volhouden meis, de eerste paar dagen zijn het moeilijkst. Ja en daar kan slapen ook onder vallen. Dat gaat vaak ook moeilijk als je stopt. je moet weer leren om te slapen want met alc. doe je dat nooit goed. en anders maar eens een pilletje vragen aan je h.a. Heb je nu al wat gegeten? Hier vanmiddag veel gesjouwd. De draaibank is weg. Dat ding weegt wel zo'n 300 kg. Weliswaar gedemonteerd maar dan zijn er nog zware stukken bij. Hij stond bij mij op zolder dus das veel tillen. Nu dadelijk nog ander bezoek, dus hier is het lekker druk vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 En jij ging echt eten haha, net als ik toenstraks echt ging koken en met de laptop in de keuken stond, maar ik je lijkt sprekend de boekentas die mn vriendinnetje vroeger op school had, ik had een met rode ruitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden