Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Jenneke, hoe is het trouwens geweest met je examen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Graag gedaan hoor, Esp, ik heb toen ook mijn hart gelucht... Mijn examen was moeilijk, maar ik zie wel een kans om er door te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 @Bo, Ik zie je aangelogd staan. Ik vraag me af hoe het met je gaat en of je niet terug naar het forum wil komen? Lieve groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik hoop het zo voor je, en, nadien een pakske friet met Wouterke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Oei, nu is ze juist weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 En toen waren ze nog met 3 (zuiderlingen) ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Aha, onze Frodo ook een Belgske ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Esp, Als je wie is wie had gelezen had je dat geweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Zoals ik al zei landgenoot, mijn vrije tijd is momenteel beperkt. Ik neem het zo even door. Excuseren jullie mij een minuut of tien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Jen, Het is mij opgevallen dat jij weinig slaap nodig hebt of is dat maar een gedacht? Ikzelf ga dikwijls laat slapen maar ik sta 's morgens zo heel vroeg niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: EsperanzaIk hoop het zo voor je, en, nadien een pakske friet met Wouterke ? quote> Hahaha.Ja dat was wel leuk he, Nederland België. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Frodo, soms doe ik een middagdut, en ik kan heel goed "opsparen" (een keertje lang slapen en dan een paar dagen minder). Raar maar waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Dom van mij dat ik Sax zijn voornaam verwisselde. Maar, ik vond het ook heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 hoi , hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Rustig herman en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Dag Herman, terug van lang weg geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 ach, even kijken hier , ik zag wat onbekende namen en dan wordt je toch weer benieuwd wie dat zijn niet? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Even een RH zoals ze dat hier noemen. Ben benieuwd of er seffens nog iemand is... hopelijk wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 ja, zoiets ja, na een intensieve periode hier heb ik afscheid genomen van dit forum maar zo af en toe wil ik wel weer terug om even kort te kijken hoe het hier gaat, ik denk niet dat ik ooit nog een regelmatige gast zal worden hier, maar ik ken het wachtwoord nog steeds uit mijn hoofd en de namen van velen hier, dus af en toe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Hoi herman, hoe gaat het nu met je ? DROOG ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Zo ik ben terug. Niet veel gebeurd hier precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ah, ik wist niet dat je weg was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 En toen waren ze nog met z'n twee............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 ja, effe met de hond een rondje gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 DAT is dus een RH...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden