rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Dat rijtje van rustig oefenen, lijkt me de beste kameleon. Ziet er een stuk ontspannender uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Gaat het wel goed Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Blijft een gevecht Spike Al wil je niet vechten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Oh, Nou, heftig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Prima toch Spike. Ieder zijn ding:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Originally posted by: kameleonDoelpuntjeFanatiek trainen, rennen, trappen, scoren, winnen,meer en beter, uitblinken, juichen,voldoen aan verwachtingen. ofRustig oefenen, wandelen, strelen, dansen, toegeven,goed en trouw, keuzes maken, stralen,behoeftes erkennen.Wat een overwinning!quote> Helemaal mee eens met daarbij de kanttekening dat "goed en trouw" zeker ook moet gelden voor: Goed en trouw aan jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Vind ik ook Rapilos, als je het opleest voel je de overgang tenminste zo ervaar ik dat. Nou Johan, ik wil ze de kost niet geven. Teveel, natuurlijk trouw blijven aan jezelf, niet mee laten sleuren in de maalstroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Hoi, ik val ook nog even binnen. Heb even de draden van gisteravond en vandaag doorgelezen, mooie postings! De posting van Rae met betrekking tot herstel van dopamine aanmaak/ neurotransmitters en terugval daarin binnen het hersengebied - dat snap ik niet zo maar ga ik opzoeken. Vandaag de 7e dag droog doorgebracht. Ondanks vaderdagbezoek waar vanmiddag aangedrongen werd op het toch maar nemen van.. ben ik vrolijk aan het water gebleven. Ik meld me alvast droog af want ook vandaag neem ik de eerste niet. En nu koffie zetten en de wedstrijd kijken. Allemaal een fijne avond gewenst en tot morgen. Liefs, Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 1-0 Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Je was me voor Albert. Ik blijf nog maar even kijken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Hoi Rapilos Ik kijk en ik typ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Iemand hier? of is het té spannend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Nou, volgens mij wordt het niets meer Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Nou wat zullen we ervan zeggen; vinden jullie die Ronaldo ook zo'n arrogant kwalletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Niet zo negatief joh, we hebben nog 3 kwartier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Rapi, foei! hup jongens meisjes ook allemaal even een kaarsje aansteken en positieve vibes opsturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ja nu wel Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Hup,Holland Hup.! En we houden de moed er in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Moet eigenlijk op het voetbaldraadje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 that's the spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Originally posted by: rapilosMoet eigenlijk op het voetbaldraadje hequote> nee hoor positiviteit mag hier ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik vind dat Ronaldo wat betreft arrogantie en kapsones nog wel wat van de Oranjeboys kan leren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 ben ik helemaal eens met je Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 voor wie ons zoekt we zitten op de voetbaldraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 ben weer hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden