rosa45 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Dank jullie wel, ook Bolletje:present: Wat ben ik blij dat ik even mijn hart heb gelucht op het forum, ik zie nu de zon weer een beetje schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Lieve Rosa, heel veel sterkte. Ik hoop dat je morgen dit met je collega's kan bespreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 how, lieve Rosa, inderdaad zo veel mogelijk ventileren, schat en het klinkt misschien plat, maar er is steeds een reden voor zulke toestanden in die zin dat er iets ligt te wachten dat beter bij je past, lieverd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Madelief, Lavendel:present: Johan, het gaat me vooral om de sociale contacten, met collega's, patiënten. Dat ga ik hoofdzakelijk missen. Fijne avond Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Roos, Mijn fuik was teveel tijd en gewoonte om dan te drinken. Ook had ik het idee beter sollicitaties te kunnen schrijven met een biertje op. Het sloop (sluipte?) erin. Dag voor dag werd het erger tot ik me realiseerde niets meer te doen behalve (onder invloed) enkel nog te bedenken wat ik zóu gaan doen. Ook duurde het verwerken van de teleurstelling met bier langer dan nuchter... Ik woon alleen en al heb ik een mooie sociale omgeving met vrienden en vriendinnen, het is geen oplossing hoor;-) Jij hebt een kleine dame! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 oeps mijn muis is gestolen door mijn kleine knaap hehe, effe wennen om te internetten met dat scrolding..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan, o.a. om de leegte en eenzaamheid te doorbreken. Misschien een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hoi Piepeloi, Ik ga afsluiten.... AR hoe ist gast? Zie je morgenochtend toch... Vive la France;-) Rickert gaat vroeg in slaap vallen met voetbal op de ouderwetse 37cm slaapkamer tv.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hartelijk dank voor de reacties, het meedenken, doet me goed. Fijne avond verder, liefs Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Beste Frummels, ik heb het draadje van vandaag net even gelezen en wil me verontschuldigen dat ik misschien wat gepolariseerd heb en dat daar nare discussies uit gevloeid zijn. Er is ook niemand verantwoordelijk voor het feit dat ik even pauze neem hier; dat is gewoon uit zelfbescherming door mijn specifieke problematiek naast alcoholisme. Dus Borrie, heeft uiteraard niks met je te maken. Met Travel ook niet. Ik hoop dat hiermee de plooien wat gladgestreken zijn. Tot later, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Tot later Rae en heel veel sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Een goedenavond, lieve mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goeie avond Frummel Gunn. Hoe is het met jou gegaan de laatste tijd. Is het leven nu een beetje minder somber? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ha dag Gunn. Welkom terug. Ik zag jouw naam al regelmatig verschijnen op het "wie missen we" draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Bolletje! Lief Bolletje! 't gaat, naar omstandigheden, reed'lijk hier (zie onderschrift). 't weerzien met m'n oom en z'n vrouw deed me goed. Tot ze vertrokken... Welwetend dat 't de laatste keer zal zijn dat we elkaar zien. 'k heb ze uitgebreid uitgezwaaid op 't station. En toen de trein volledig uit 't zicht was, voelde 'k me zó ontzettend b'roerd! Alsof 'k m'n eigen vader weer 'wegbracht'. 'k voelde me heel alleen op 't volle perron. En de gang naar de supermarkt was snel gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedenavond allen, Wat een leed weer bij sommigen. Rosa, wat erg voor je, kan me voorstellen dat je je nu heel rot voelt. Stekte hoor en blijf maar schrijven hier. Bolletje, wat fijn dat je weer terug bent en wat was je blij dat je weer terug was he, lekker op je eigen bank. Madelief, gaat het een beetje? Heb je een mail gestuurd, heb je hem ontvangen???? Ik heb een rare vraag en het is misschien niet zo maar is het uit tussen Joop en Spike? Ik hoop het niet maar krijg dat gevoel, waarom weet ik niet. Verder vond ik het de laatste dagen niet ok op het forum en heb weinig geschreven. Het lijkt nu wat beter te lopen hier. Hoop dat het zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Lieve Gunn. Ja joh dat zijn rotervaringen, en als je op dat moment niet iemand bij je hebt waar je je verdriet mee kunt delen voel je je zwak en intens eenzaam worden, en is de stap gauw gemaakt om weer te gaan drinken. Maar heel goed dat je er weer bent, ik heb je gemist, en ben blij je weer te zien schrijven. We gaan het weer proberen hé? Samen, want hier ben je minder eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Kijk daar is onze Em:present: weer. Hoe is het onderzoek eigenlijk afgelopen meis, want dat heb ik een beetje gemist. Is alles goed en heb je al een uitslag of moet je daar nog op wachten? Uit tussen Spikie en Jop? Ik dacht het niet want dan ga ik ze eigenhandig over mijn knie leggen. Allebei aan weerskanten. Ik heb twee handen dus er vallen klappen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Het onderzoek was niet prettig Bol maar niet zo erg dan ik dacht. Gisteren heb ik de uitslag gekregen. Er waren twee poliepjes gevonden en die zijn opgestuurd. Het was goedaardig, ik hoef wat dat betreft niet weer te komen. Ook zat er een poliep in mijn galblaas en daar moet ik over een halfjaar weer voor terug komen. En binnenkort moetik nog een maagonderzoek ondergaan. Ik heb nl wat bloedarmoede en het zou kunnen dat ik dan ergens bloed, zeg maar. We moeten alles uitsluiten he? Ik denk zelf dat ik wat beter moet eten. Vooral groente en fruit, ga ik dus doen, dan wordt mijn Hb vast beter. Eigenlijk is het allemaal goed nieuws dus, Bol en heb ik mijn APK weer gehad, hahaha, ik ben er dankbaar voor, echt waar! Wat lief dat je er naar vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Emma:present: Je krijgt zsm antwoord hoor! Rae Gunn, eindelijk, daar ben je weer! Je werd gemist! Vanavond heb ik contact gehad met de AA hier in de buurt. Donderdagavond ga ik er heen. Een aardig gesprek gehad. Nu sluit ik af, vroeg mijn bed in. Slaap lekker allemaal. Voor die het nodig heeft een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Nou dat klinkt niet verkeerd Em:present: Ik hoop dat je er ook in blijft geloven, want soms kan de twijfel wel eens toeslaan. Zeker met een onprettig verleden. H.b. gehalte? Ik weet wel dat die van mij 9. en nog wat was, dus goed maar das jaren geleden geweest. Ik geloof dat je inderdaad veel groente moet eten, vooral spinazie en brocolie. en ook paprika schijnt erg goed te zijn. En voldoende rust want dat is bij jou nog al eens ver te zoeken. Maar daar gaat aan gewerkt worden hé? ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedenavond lieve mensen, Gunn, je bent er weer! Ik zag je al tussen de kangoeroe's.... Fijn Madelief, dat je iemand gesproken hebt, slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Emma, gelukkig maar.. een goede uitslag. Ga je nu aan de appeltjes en broccoli? Volgens mij was je al gezond bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hahaha, ik had de broccoli van Bol nog geeneens gelezen... dus het zal echt wel goed zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Waar moet ik in blijven geloven Bol? Leg je dat even uit, ik vat het even niet. Rust krijg ik gelukkig wel hoor, ik slaap al twee maanden heel erg goed, wonder boven wonder. En mijn hoofd is ook rustig nu. Ik heb geleerd om naar mijn lichaam te luisteren, wie had dat gedacht he, Bol? En ik ben ontzettend gelukkig. Ben zo blij dat ik niet meer drink en mijn gezin is ook zo ontzettend blij. Ik kan niet vertellen hoeveel er veranderd is de laatste maanden. heel, heel veel en ik ben er zo blij en dankbaar om, niet te vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden